L4D4L Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Hallo! Jeg trenger virkelig hjelp. Skal jeg velge GoPro 3 black eller GoPro 2 outdoor edition? Jeg skal nok bruke det mye til ski og dykking, Jeg vil gjerne ha et kort svar med begrunnelse. Kort om slik jeg ser det: GoPro 3: + Betydelig bedre kamera enn GoPro 2 + Mye mer lyssterkt (bra når jeg skal dykke) - Lite ekstrautstyr - Dyrt Gopro 2: + Masse ekstrautstyr + Mye billigere enn 3eren, - Må kjøpe dykkerhus i tillegg - Betydelig dårligere bilde enn 3eren I tillegg har jeg lest at det kommer GoPro 4 alt etter sommeren!? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hva mener du med lite ekstrautstyr? Foruten husene, så passer ekstrautstyr til hero2 på hero3. Hero 2 kom forøvrig for litt over 1år siden, så hvis du ikke vil kjøpe nå fordi det kommer en ny versjon neste år, så kan du vel vente i en evighet med å kjøpe. Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 15. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2012 Mente at outdoor edition har mye mer medfølgende snadder i pakken. Mange fester osv. Det har ikke 3eren. Ang det med at den kom ut for 1 år siden så har jeg faktisk ikke tenkt så langt takk Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 GoPro 3 Black har fjernkontroll som kan være veldig praktisk, det er også mindre og lettere. En av de største fordelene med GoPro 2 er at det har betydelig lengre batterilevetid. Hvis du skal dykke dypt nok til at det er lite lys så må du gå for GoPro 3 Black. Hvis du har tenkt å ta stillbilder dårlig lys så er GoPro 3 Black veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Mente at outdoor edition har mye mer medfølgende snadder i pakken. Mange fester osv. Det har ikke 3eren. Ang det med at den kom ut for 1 år siden så har jeg faktisk ikke tenkt så langt takk Det er da ikke så mye mer i outdoor pakken? Såvidt jeg kan huske (har begge selv), så er vel forskjellen hodebånd- og ventilert hjelmfeste. Disse koster ikke mye i butikk. Hodebåndfestet er forøvrig genialt Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Det er da ikke så mye mer i outdoor pakken? Såvidt jeg kan huske (har begge selv), så er vel forskjellen hodebånd- og ventilert hjelmfeste. Disse koster ikke mye i butikk. Hodebåndfestet er forøvrig genialt Trodde det var med sugekopp du kunne bruke på surfebrett eller lignende, men det var det tydeligvis ikke... Må kjøpe litt ting utenom uansett merker jeg Må kanskje bare gå for gopro 3 black.... Virker som en vinner, hehe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Tror sugekoppen følger med på motorsport edition, muligens surfe pakken også? Jeg kjøpte den løs, tror jeg gav 350kr for den. Alt dette står inne på www.gopro.com Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Hvor sikker føler du deg på den sugekoppen? Vet den er lagd for f.eks surfebrett. Men virker utrolig kjedelig å miste den av brettet midt utpå vannet eller ikke minst miste den av bilen om man bruker den der Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Vi festet den utenpå en bil som vi kjørte i over 230km/t. Sitter godt kan du si 1 Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 Haha! Såpass ja Da stoler jeg på det! Takk for god svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå