RandiA Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Takk for hyggelig treff. Litt kaldt en stund, men bedre etter Rockheim... Bilder kommer etter hvert, starter med en Stairways to Heaven: Endret 1. desember 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Takk for trivelig treff og min første tur på Rockheim. Ble nogenlunde fornøyd med noen bilder i dag. Spesielt kanskje den ensomme konduktør Endret 1. desember 2012 av Nelson09 Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Fine bilder. Ser dere har vært på Rockheim ja. Ble det noen bilder av julegatene? Trappa over til Havneområdet har blitt fin. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Morsomme motiver og utsnitt, Nelson...flotte speilinger i de lys-kulene også...(og mye støv på skotøyet mitt...) Fine bilder. Ser dere har vært på Rockheim ja. Ble det noen bilder av julegatene? Trappa over til Havneområdet har blitt fin. Joda...det ble tent lys på Nordre...tar litt tid før jeg får gjort ferdig mine. Var på Byscenen etterpå...utstilling der, så var vi i Museumsparken, da var det ikke så kaldt... Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Mye fine komposisjoner du har Nelson! Nr 3 er kanskje en liten favoritt, men det er flere gode her Noen av mine: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Svaret på nummer 2 er vel 4, Eivind. ......"kule-bildet" ditt ble flott Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fin det med paret og jernbanebildet Eivind Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fine bilder! Favoritter er nr. 2, 6 og 7 fra Nelson og nr. 2 og 4 fra Eivind. Mine bilder (er i en fase da jeg eksperimenterer med farger, så noen er kanskje litt rare ): Juleklär?: Arkitektur: Ny trapp: Gjenget på café: Fotografer: Rockheim: Tapas & Vinbar: Rimi: Speilkule: Cissi Klein: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Så flott, Helena...likte spesielt Rockheim (den fikk jeg ikke til) og Tapas... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Takk Randi! Blir spennende å se dine bilder også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Her er noen av mine, resten legger jeg i bloggen og på Flickr: Hundetreff torget: På vei inn i Biblioteket: Utsikt mot Rockheim: Utsikt fra Stasjonen: Akamistene på vei til Munkholmen: På Stasjons-broen: Kanalen ved Stasjonen: Julegate Nordre: Trondheim Torg: "Reflextions" - fotografens fokus på verden: Set på Flickr Endret 2. desember 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei og takk for en veldig hyggelig mottakelse, ingen sak å være fremmed når man treffer en slik gjeng! Fin fototur, veldig kald til tider, men det gjør det bare ekstra godt å komme i hus Såvidt fått sett gjennom bildene mine, satser på å å få lagt ut noe i morgen. Blir ikke så lett å komme med noe nytt, men sånn er det når man er treg... Mye fine bilder, favoritter: Nelson: 5 og 6 Eivind: 2 og 4 (kunne gjerne stått under hverandre!) Helena: 2 og 6 RandiA: 3 og 10 (6 hadde potensiale, men stusselig modell ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Synes 6 var veldig god jeg, Jan...litt symbolsk også. Mer om Fototreffet i Bloggen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fint Randi, liker spesielt 6 og 7! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Stor variasjon i motivvalg igjen Randis nr 3 og 6, samt Helenas Rockheim og nytrapp liker jeg best av de siste Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Sistemann ut muligens? Får skylde på reiseveien Rudolf? Opp Trappa Room with a view Dark hotel Strøket Ja(h)n Dark office Julebokeh 1 Silhuett Julebokeh 2 Husket Tredelt Kulehus Ble kanskje litt mange, men hadde som vanlig vanskelig med å velge.. Takker igjen for en fin og kald dag! 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jan, Dark hotel er spennende og litt mystisk, og bokeh (Julebokeh 1 og 2) er aldri feil. Det var hyggelig å mötes! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Fine bilder Jan, jeg likte godt utsnittet dit av museet også..den paviljongen er jo satt opp til ære for det. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Takk for hyggelig tur. Jeg liker spesiellt: Jan Opp, Trappa Randi: Trondheim Torget Nelson 1+5 Eivind 3+4 Helena Rimi Sissi Ønsker dokker fin adventstid, Hagen Jul again again Speilparken opp Speilparken ned Trapp Arbeiderforening Mac Do Horisont Sky Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Kreative bilder, Hagen.Likte spesielt 1 og 3 - fin Adventstid til deg også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå