KayAU Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ok, først vil eg beklage at eg deltek i den stadige reklama for forskjellige Kickstarter-spel. Deretter vil eg seie dette: Støtt Sui Generis! Sui Generis er eit av dei mest interessante og lovande prosjekta på Kickstarter, men har dessverre ikkje fått den støtta eg synest det fortenar. Eg har ein teori om at dette kan skuldast at videoen og den tidlege informasjonen fokuserte mykje på (den riktignok spennande) motoren spelet bygger på, meir enn på sjølve spelet. I ettertid har det imidlertid komt mykje svært lovande informasjon om kva dei tenker om spelet, og for min del toppa det seg no nettopp med eit intervju i Forbes. Dette intervjuet gir eit godt innblikk i korleis utviklarane tenker, og konklusjonen min er at dette spelet må bli laga. Nokre høgdepunkt for min del: Basically what we’d do is take any “quest” or story element and break it down into its components, each component then has activating conditions that are as dynamic as possible. An NPC decision that is specific to a situation would still be subject to various weighted factors that support that decision, it would have to contend with other decisions, including general ones not specific to the situation, for priority. Each decision has associated risks and rewards that vary in dregrees and the NPC’s personal characteristics or mood also weigh in. Med andre ord: ein vil kunne løyse ting på forskjellige måtar, utfall vil vere dynamiske, og ting ein gjer vil ha konsekvensar. Det er ikkje alle slike open verd-rollespel som har med dette. It’s a world first design, the player is a pesky intruder who better watch their step! Things aren’t there to help the player or get killed by them, they’re there to protect their own interests. Dei har fokus på lage verda, og innbyggjarane i verda har sine eigne mål, og vil ikkje framstå som om dei eksisterar berre for spelaren si skuld. For min del er dette noko av det eg sett aller mest pris på i slike rollespel, og noko som gjer at eg kan leve meg inn i spelverdene, og faktisk bry meg. Der er no 17 timar att av kampanja, og med mindre enn £15 000 igjen til målet, ser det heldigvis ut til at dei vil klare det. Men ingenting er sikkert, og dess meir dei samlar inn, dess betre. Dei har allereie lagt ned ein enorm innsats med eigne midlar, og det dei ber om er ikkje urimeleg. Desse utviklarane ser ut til å vere både kompetente og fulle av gode idèar, og eg trur dette kan bli eit unikt og spennade spel. Dersom du likar rollespel, er dette sjansen din. Prosjektside på Kickstarter Kay Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 14 000£ igjen, får satse på at de klarer det. For kampsystemet virkelig veldig spennende. Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 De mangler 7.444£ med 9 timer igjen, dette kommer til å gå! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har ikke altfor store forhåpninger til dette, men har gitt et par kroner. Det skader vel ikke. Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Da er det kommet nok penger inn, og prosjektet er finansiert! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Høres bra ut, eneste kjipe med kickstarter er at man må vente så lenge på at spillene skal komme ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå