Benbjo Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Arsenal møter Reading på bortebane nå på tirsdag i Capitol One Cup. Regner med at vi får se en del unggutter som vil vise seg frem. Reading spilte ikke så verst mot Fulham lørdag og det blir ingen enkel match, men tror vi har en god mulighet til å vinne. Martinez Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel Coquelin - Frimpong Gnabry - Wilshere - Arshavin Walcott Lagde denne da det er litt hyggeligere å diskutere kampen i en egen tråd i stedet for i hovedtråden. Kan sikkert oppdatere OP litt etterhvert når jeg får tid. Tips: 1-2 Pogrebnyak - Walcott, Arshavin, Endret 27. oktober 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hadde vært moro med Reading-seier. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Martinez Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel Coquelin - Frimpong Gnabry - Wilshere - Arshavin Walcott Wilshere blir hvilt ifølge Wenger. Håper Arshavin får spille offensiv midtbane før han blir byttet ut tidlig i andreomgang slik at han er frisk og rask mot United til helga. Ditto det samme med Walcott på topp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Martinez Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel Coquelin - Frimpong Gnabry - Wilshere - Arshavin Walcott Wilshere blir hvilt ifølge Wenger. Håper Arshavin får spille offensiv midtbane før han blir byttet ut tidlig i andreomgang slik at han er frisk og rask mot United til helga. Ditto det samme med Walcott på topp. Ja, jeg så det etter at jeg laget innlegget. Da sier vi Arshavin i midten og Ox på kanten da, siden han tilsynelatende er skadefri. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Martinez Jenkinson - Koscielny - Djourou - Miquel Coquelin - Frimpong Gnabry - Wilshere - Arshavin Walcott Wilshere blir hvilt ifølge Wenger. Håper Arshavin får spille offensiv midtbane før han blir byttet ut tidlig i andreomgang slik at han er frisk og rask mot United til helga. Ditto det samme med Walcott på topp. Ja, jeg så det etter at jeg laget innlegget. Da sier vi Arshavin i midten og Ox på kanten da, siden han tilsynelatende er skadefri. Er et lag som kan slå fra seg det der for å si det slik. Mye mer spennende lag enn hva førstelaget har vært de siste kampene hvertfall. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gnabry, Eisfeld, Ansah, Yennaris, Martinez, Meade og Shea ikke involvert i dagens U21-kamp. Morgendagens kamp blir interessant! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er vel gitt at vi får se Gnabry og Martinez. Shea starter nok på benken. Yennaris hadde jeg helt glemt. Han får vel noen minutter/starter. Eisfeld har tilsynelatende ikke imponert på reservene, så han starter neppe. Ansah tror jeg det er for tidlig for. Benk at best. Gleder meg til i kveld. Stiller vi med et blandet lag tror jeg dette kan gå veien. Reading skal ikke undervurderes. De spiller tross alt i PL. Viktig å ikke stille bare med reserver! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Laget: Martinez Jenkinson - Djourou - Koscielny - Miquel Coquelin - Frimpong Walcott - Arshavin - Gnabry Chamakh Spennende lag! Gleder meg virkelig til å se Gnabry fra start. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Chamakh fra start? Skandale. Giroud trenger spilletid. Skuffende av Wenger. Blir spennende å se gnabry Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Her var det mange reserver. Dette setter press på Fergie før morgendagen. 1 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Moro med Gnabry fra start! Spent på se hvor i løpet Chamakh ligger for tiden. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Som jeg skrev i Highbury-tråden så vises kampen på TV2 Sport 2 og sumo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Er det ikke kommentator på tv2 sumo sine coc matcher? Nvm kom nå. Nesten 1–0 reading Endret 30. oktober 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Come on you gunners! Er det ikke kommentator på tv2 sumo sine coc matcher? Er det her Herregud for en start Flaks at Reading ikke leder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Nå er vi heldige! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Fantastisk ball av arshavin. Walcott får ikke kontroll Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 OM Szczesny ikke er klar for helgen ser jeg heller at Martinez starter enn Don Vito. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Litt off topic, men "kult" av TV2 å ha det på Sport 2 eller hva det enn nå var, så jeg som sitter "kun" med Premier League pakka ikke får sett. Jeg som gledet meg til å synke ned i godstolen og se på kamp Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Tv2 sumo ftw ;-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skaff deg Sumo. 1000x bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå