monzilla Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) SERVER STATUS: http://harding.ae/si...t/#.UTsU5BklsfY Endret 25. mars 2013 av monzilla Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Gå inn på Del på Youtube videoen, kopier innholdet å lim inn Dette spillet så jo utrolig bra ut i forhold til Sim City 4, Blir nok kjøp på meg ja. Endret 16. oktober 2012 av Kim Spartacus 2 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 Takk for tipset Her er den siste katastrofevideoen som de har lagt ut. Merk: Spillet er en alpha-utgave, og det er ikke gjort en fin-polish 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg gleder meg veldig til spillet, men tror nok at jeg kommer til å lese et par anmeldelser før jeg eventuelt kjøper det. Sim City 4 var veldig gøy, så jeg håper dette blir noe lignende. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gleder meg jeg å. Savner å ha et rolig spill å kose seg med på kveldene. Er det kommet noen offisiell dato for utgivelse? 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) 5. mars, tror jeg det sto. Man kan gå inn på simcity.com og registrere at man ønsker å være med i closed beta, svarer en kort spørreundersøkelse, og så får man beskjed etterhvert. Krever Origin-konto, pussig nok Edit: Dobbeltsjekka, 7. mars er det. Endret 7. januar 2013 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Prøvde å registere meg for betaen, men er ærlig talt ikke sikker på om det ble godtatt. Først logget jeg inn med PSN-kontoen. Det gikk helt fint, og jeg kom til kontosiden min der. SimCity-betaen var det derimot ikke et ord om. Deretter registrerte jeg meg på nytt for beta, og denne gangen brukte jeg Origin-kontoen. Denne gangen kom jeg først tilbake til SimCity hovedsiden, før jeg ble overført til den norske SimCity hovedsiden. Betaen var det ikke et ord om. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Du må trykke på beta-siden igjen etter å ha logget inn i Origin... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Takk, da gikk det bedre. Men kjapt spørsmål: Under hvilke spill jeg vanligvis spiller sto det GPK. Hva betyr det? Jeg måtte google det, og selv da fant jeg bare Garbage Pail Kids. Disse var populære på 80-tallet, men tviler litt på at det er det GPK betyr i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg kjenner jeg er skeptisk til hvor mye DLC dette spillet vil få. Det er sikkert mye som blir kuttet bort fra release-versjonen, og lagt på som DLC en måned etter. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Det var da svært så skeptiske vi var? Har de i det hele tatt nevnt DLC noe sted? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Nei, men dette er tross alt Maxis, EA og året 2013. Sjansene er store. 2 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 DLC blir det nok, men å kutte fra fullversjonen? Tviler sterkt på det. Dette er SimCity, ikke Sims. Stor forskjell der. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 The Sims 2 solgte 26 millioner kopier. Sim City 3000 solgte 5 millioner. Dette er EA, ikke Double Fine eller Obsidian. Stor forskjell der. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvem bryr seg hva som solgte mest av Sims og SimCity? Vi snakker om ting som blir kuttet fra nye SimCity for å bli levert som DLC senere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg vet ingenting, men hadde jeg gjettet, så har de nok allerede en DLC klar ved launch. Og det betyr, bare i andre ord, at de har kuttet ting fra originalspillet. 1 Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg vet ingenting, men hadde jeg gjettet, så har de nok allerede en DLC klar ved launch. Og det betyr, bare i andre ord, at de har kuttet ting fra originalspillet. Eller så betyr det at de startet på Dlc etter de var ferdig med hovedspillet 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Syns spillet ser lekkert ut, visuelt. Jeg er naturligvis spent på hvordan det er i praksis med så avgrensede områder. Jeg er likevel positiv til at dette blir en god opplevelse. Inntil noe annet er bevist, har jeg tro på dette. Kom forøvrig over denne. Kanskje dere kjenner den igjen. 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Gleder meg som en unge - har forhåndsbestilt Deluxe-utgaven Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 ser ut som man må ha ganske bra pc for å dra spillet, vurderer å kjøpe meg en ny bærbar for å spille litt på. håper den kan dra spillet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå