Prusk Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Da er forslag til statsbudsjett i ferd med å legges frem, og foreløpig ser det ut til at vi kan forvente oss marginalt billigere biler, og noe dyrere mat. Uten å ha satt meg inn i budsjettet - som blåmann så er jeg selvsagt bekymret når både SV og SP ser ut til å være strålende fornøyd med budsjettet. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dyrere mat er forferdelig. Toll på matvarer er uhyre regressiv politikk som går ut over de som har minst fra før mest, nemlig de som bruker størstedelen av budsjettet sitt på mat. Jeg fatter ikke at regjeringen mener at dette er en effektiv måte å gjennomføre politikken på, spesielt med en sosialøkonom i spissen! Dersom man absolutt ville støtte bøndene finnes det svært mange andre og bedre måter å gjøre dette på! Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Bra at de stenger kjedelig ost ute. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Kjedelig ost? Jeg tror det finnes flyktninger fra Somalia som synes vi har kjedelig utvalg av ost i dagligvarebutikkene våre. Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Bra at de stenger kjedelig ost ute. Regner med det var ironi. Skal bli interessant å følge med på harryhandelen fremover. Det er for galt hvis prisene til forbruker skal gå ytterligere opp på bl.a kjøtt og ost slik at harryhandelen øker enda mer. Dette slår helt feil ut på to måter, man stimulerer ikke til handel i eget land og man "sponser" svenskene. I tillegg vil det slå ekstra skjevt ut for de som faktisk bor vest i landet vårt, som kanskje ikke har mulighet til å handle rimeligere over grensa. Regjeringa sutrer og klager over grensehandel, men å gjøre noe som stimulerer til mindre grensehandel, nei det skal vi ikke gjøre. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ost og kjøtt til folket! Selv er jeg relativt fornøyd med hva som går til mitt fylke. Ser blant annet at det er noe veiutbygging som har vært lenge ettertraket, endelig skal begynnes på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå