tomsi42 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Det er høst, og da er det mye vær. Så jeg syntes tema burde være i den gaten: Det finnes ikke dårlig vær For nye brukere, så er temadagen en aktivitet vi har på bildekritikken hver annen søndag. Da kan du legge inn et bilde som passer til temaet den dagen. Du står fritt til å velge i arkivet; eller ta et bilde som passer til tema, enten i tiden frem til dagen eller på dagen. Dato for posting av bilder til dette temaet er søndag den 14.10. Endret 9. oktober 2012 av tomsi42 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hm. klær ? Kan vel tolkes mange merkelige veier dette temaet Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Å være, eller ikke være, det kan være været som avgjør....... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kun 5 dager igjen til Temadagen nå! Og admins oppfølging med info på forsiden av BK/Akam.no "henger" etter, som vanlig.....? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har sendt PM. Vet ikke om andre aksjonmetoder. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Sånn, ligger på forsiden nå. Resten må Terje ordne. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Sånn, ligger på forsiden nå. Resten må Terje ordne. Flott dehh! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har sendt PM. Vet ikke om andre aksjonmetoder. Ser at det ennå ikke er dukket opp info om aktiviteten på forsiden av BK :nei2: (kun kommet på forsiden av Akam.no).... Terje kan ev. nås på vanlig mail: [email protected] (iallfall har jeg nådd han på den adressen tidligere).... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Sånn! Sjå der ja! Takk for dehh! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Beklager at jeg var litt sein. Selv om jeg prøver å følge med her på forumet ved jevne mellomrom sikrer man seg best ved å sende en epost med en gang til [email protected]. 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Du står fritt til å velge i arkivet; eller ta et bilde som passer til tema, enten i tiden frem til dagen eller på dagen. Dato for posting av bilder til dette temaet er søndag den 14.10. Ingen som føler for å benytte temadagen(alltid søndager?) til å ta utfordringen det er å levere "ferskvare"? Liksom komme seg opp av stolen/sofaen og ut i "naturen" uansett vær, vind, temperatur, by eller bygd istedenfor å "slække" foran datamaskinen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Ingen som føler for å benytte temadagen(alltid søndager?) til å ta utfordringen det er å levere "ferskvare"? Liksom komme seg opp av stolen/sofaen og ut i "naturen" uansett vær, vind, temperatur, by eller bygd istedenfor å "slække" foran datamaskinen? Synes kanskje det er bedre spørsmål om fok føler for temadagen i det hele tatt ... 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Synes kanskje det er bedre spørsmål om fok føler for temadagen i det hele tatt ... Tja...det virker som mange vil ha mer konkurranser, premier, kritikk på galleriet, men det ser ikke ut som interessen egentlig er der - bare mye mas og ingen deltagelse/oppslutning...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er jo et poeng; men er det noe bedre å sitte på forumet og kommentare at mange vil ha mer, istedet for å være med å poste et bilde selv? 2 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) ...istedet for å være med å poste et bilde selv? Ooooops.... (Det finnes dårlig vær...og i dag fant jeg ikke(nesten) annet enn dårlig vær....) En titt i speilet på 140mm bekrefter det.... ; Endret 14. oktober 2012 av flageborg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 @flageborg - du tok oppfordring på strak arm og deltok med et bilde. Bra Skal finne en til å ta over stafettpinnen. Hvis det er noen som verker etter å ta neste runde; send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 smort1 har tatt imot stafett-pinnen og har planer om å komme med nytt tema i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg