Svar Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Bruker: Svar Utstyr: Nikon D3s + 50mm 1.4g, Sb-910/900 etter behov. Deltakernivå: Kandidat Kameraet er med forbehold, da jeg har det på lån siden min D800 er på service. Får jeg tilbake D800 i løpet av oktober må jeg bytte hus. Planen min i år er å fortsette litt i samme spor som i fjor, men starter nok med bilder som på en eller annen måte skal representere ett spill eller en film. Så det blir litt for de som leser å gjette hvilket spill/film jeg tenkte på da jeg tok bilde. Vist fantasien tar slutt, så får vi se om jeg ikke tar litt bilder ute. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hei folkens Pga litt personlige problemer i dag så kommer ikke bilde for 1.oktober før i 2.oktober. Jeg rakk å ta ett bilde før klokken ble 12 ihvertfall Ser ut som jeg kommer til å ligge på etterskudd frem til helgen. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 1.Oktober Starter enkelt, hvilket spill er dette fra? F1.4, ISO 200 1/250 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ikke lett å gjette. Kanskje Monopol, siden den mintgrønne typen ser ut til å ha monopol på karamellene. Eller tennis, siden den har like tettsittende øyne som Bjørn Borg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Pacman? Eller er det det nye grisespillet til Rovio kanskje? Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Her var det mange fine svar og noen av de kunne vært rikig også, men det jeg hadde i tankene var "Cut the rope" Figuren heter "Om Nom" og er veldig glad i godis http://www.thinkgeek.com/product/ea4b/ ----------------------- 2.Oktober Ok, denne er ikke så lett vist man ikke tenker på samme måte som meg, så jeg legger med noen hint: -Spillet kom ut 2010 -Det er mer kjent for multiplayer enn singelplayer. -Bildet har ingen relevans til noen direkte elementer i spillet. F/4, ISO 200 1/250 3.Oktober Så tilbake noe de fleste har mer eller mindre ett forhold til: F/11, ISO 200 1/250 Jeg vil gjerne ha litt kritikk på selve bildene også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg vil gjerne ha litt kritikk på selve bildene også Pent utført med ryddige bakgunner. Kunne kanskje ønsket meg litt mer luft rundt bilde 1. Med en D3s kunne jeg ønske meg et actionbilde eller to Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 2.oktober - portal2? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Likte det bløte ute av fokus i Om Nom (gjenkjente først da du skrev svaret) - syntes det var noe som fungerte veldig godt med myk fudge i trebolle som glir mykt ut av fokus - syntes det framhevet den myke fudgen. Smørkakekjekscricketstativet var stilig og delikat - men har ikke den fjerneste anelse hvor det er fra. Fin bruk av rom rundt, og liker lyssettingen. Liker skarp og fin ørn - eller er den sammen med løven 2/3 av en hippogriff? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Artige bilder og tema! Har ikke klart å gjette noen enda, men skal følge med. Så kanskje det kommer noe jeg kan klare også! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Vanskelig å gjette, men for noen sjarmerende bilder! Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 4.Oktober Ikke vært i form i dag, så ble ikke noe bilde Men for å forklare de 2 andre, det kom jo inn mange gode forslag her 2.Oktober er StarCraft2, vitsen går på av SCVene til Terran sier innimellom "Butter my biscuit" og her har vi både smør, kjeks og smør på kjeks 3.Oktober er World of Warcraft, eller bare Warcraft om man vil, her har vi både Wind Rider Cub (horde) og Gryphon Hatchling (alliance). Ser ut som Allicance har overtaket også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg er tydeligvis ikke nok inne i dagens subkulturer til å få med meg en flis. Men jeg kommer til å følge med for det Forklaringen til #2 er jo helt sjef Lenke til kommentar
Svar Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Infulensaen har nesten tatt overhånd her, så ting går saktere enn normalt desverre 5.Oktober: F/16, ISO 200 1/250 6.Oktober F/11, ISO 200 1/250 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg håper ansiktet i bakgrunnen 5. oktober var med vilje, gjør ihvertfall bildet mye mer interessant, hvilket Star Wars spill du er ute etter vites ikke. 6. oktober er da sannelig gode gamle Tux-racer. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Det ble ikke noe bilde i dag Jeg har fremdeles infulensa og er ikke i form. Men Blomvik, du gjettet rikig på 6.Oktober På 5.Oktober er det ikke noe spesielt StarWars spill jeg tenker på. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Filla peiling på spill, så gir meg ikke inn på gjetting der. Ser bare at bildene er teknisk bra jeg Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 er litt i det blå, på linje med Jan. Men artige bilder det er det absolutt. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Favoritten så langt er 3 oktober. Fine farger, stram komposisjon, og litt gremlins-stemning. Mykt, men farlig. ;o) Lenke til kommentar
Svar Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 8.Oktober And now, over to something completely different. Jeg gikk tom for spill ideer, så tok noe helt annet i dag: F/16, ISO 200 1/250 Var foresten tilbake på service med min D800 i dag, fukusen er bedre men ikke der den skal være, så nå hever jeg kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå