Jan R. Halvorsen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Litt laber innsats på fotofronten i det siste, slenger meg derfor med også i år. Brukernavn: Jan R. Halvorsen Deltagernivå: Kandidat Utstyr: Sony Nex-5n med Minolta MD 50 mm, f/2. Vil ikke helt utelukke at det kan komme noe fra Nikon D300s med Nikkor 50 mm, f/1.8. Tilleggsutfordring: Nope, tenker "kandidat" er utfordring nok... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 1. Ny start Jobben flyttet inn i nye lokaler i dag, nye møbler og farger - måtte bli et bilde derfra. Holdt meg til høstfarger allikevel. Nex 5n, Minolta 50/2.0, Full åpning, 1/60 sek, 640 ISO. En variant i spoiler.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skikkelig morsom lek med form og farge. Faktisk litt vanskelig å avgjøre hvilket som er best av det valgte og det i spoileren. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette liker jeg. Kreativ komposisjon og herlige farger og former. Begge er bra, men jeg tror du valgte rett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Morsomme farger og linjer - begge to! Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Flotte farger og fin komposisjon. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Morsomme farger og linjer - begge to! Må si meg enig med du. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 2. Rødt i svart Undersiden av en katamaran. Nex 5n, Minolta 50/2, F/?, 1/60 sek, ISO 320. Drister meg til en kandidat i spoiler også i dag.. Ellers så takker jeg alle for kommentarer på gårsdagens bilde, hyggelig at dere tar dere tid! 1 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg må slutte meg til rosen her. Spesielt 1. oktober er flott, men jeg liker godt effekten i 2. også. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Besnærende kontraster og repetisjoner i spoiler nr. 2 også. Men hovedbildet var mye mer dramatisk. Flotte refleksjoner av den røde lakken i vannet. 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg liker katamarantunellen med rødsjatteringene i vannet. Fin dybde. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Stilige refleksjoner og heftige farger i katamaranbildet! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 3. Gult i gult Tja, hva skal man si, ikke den mest kreative dagen. Endel vind, men fikk nå et par bilder hvor den holdt seg noenlunde i ro. Nex 5n, Minolta 50/2, F/4 (?), 1/160 sek, ISO 100. Takker igjen dere som har tatt tid til å kommentere! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hvis dette er lite kreativt lurer jeg på hva du holder på med når du er kreativ. Flott tekstur i kronbladene, og fine gjentakelser utenfor fokusplanet. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Tunellbildet ble flott. Fint komponert og jeg liker mönstret i vannet og rödfargen som speiles. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Herlig katamarantunnel - liker både fargene og "tennene" som såvidt stikker litt ned i munnen der.. Veldig fine blomster - blomsten gir et "stirrende", hardt uttrykk, og den fungerer veldig godt med de gjentatte blomstene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Katamarantunnelen ble bra. Fine dype farger i vannet. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Likte katamaren godt, men blomterbildet synes jeg er enda bedre. Flott skarphet i hovedmotivet og fin dushet "innover" i bildet Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 4. Interiørdetaljer Pakke- og reisedag, dette er fra en is-stopp ved kafeen ved Valdresporten, innredet med mye flotte gamle møbler - hvorav noen faktisk også har en praktisk nytte, som skuffene i dette gamle skapet. Endel kitch også, men det er en annen historie Nex 5n, Minolta 50/2, ganske åpen blender, 1/60 sek, ISO 640. Felles takk for kommentarer! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Katamaren ser mistenkelig ut som en gjennomsnittlig undergang i Oslo i går ettermiddag Artig blanding av gammelt og nytt i dagens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå