Larsen89 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hei Har nå endelig kommet frem til sluttproduktet. Passer alt her sammen? Regner med at dette er en brukbar allround datamaskin. Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Alt passer sammen, men du har ikke valgt noen harddisk eller optisk drev (DVD/bluray-stasjon). Har du det fra før av (det er ikke nødvendig med disse delene, men spesielt harddisk kommer du nesten ikke utenom hvis du skal installere mer en ett par spill). Et bytte til Core i5 3570k kan også være aktuelt dersom du tror du vil prøve å overklokke en gang i fremtiden. Bortsett fra det er dette et fint oppsett, og kabinettet er stort nok til alt dette. Lenke til kommentar
Larsen89 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Har i dag en harddisk på 500 gb, sammen med SSD på 128gb tror jeg dette skal holde til å starte med iallefall. DVD stasjon har jeg også. Bestemte meg for å ikke gå for i5 2500k da jeg ikke kommer til å overklokke. Skal jeg overklokke i fremtiden, regner jeg med at det blir kjøpt nytt alikevel. Er det noen mangler da? Eller er det bare å sende inn bestilling? Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Det er et fint oppsett, så det er bare å kjøre på Lenke til kommentar
Larsen89 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Det er et fint oppsett, så det er bare å kjøre på Trenger jeg noe ekstra kabler eller noe lignende? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ser ikke noen grunn til at du skulle trenge det nei. Lenke til kommentar
Larsen89 Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Tusen takk for hjelp Da var alt bestilt og innen onsdag neste uke er alt hjemme og klart for bruk. Lenke til kommentar
Larsen89 Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Hei Pc'en er i hus, bygget og ferdig. Problemet er nå at den ikke starter/ de gangene jeg kommer forbi bios skjermen og inn i windows så får jeg bluescreen etter 5-10min. Noen som kan hjelpe med hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå