kalleklovn12 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Da har jeg satt inn nytt skjermkort,zotac gtx670 amp og ny skjerm, BenQ 120hz. HELT KONGE.. MEN... Hver gang jeg starter maskinen får jeg opp en feilmelding: C:\Windows\System32\nvExpBar.dll er enten ikke lagret for å kjøres under Windows, eller inneholder feil. Når jeg forsøker å gå inn på Nvidia kontrollpanel, slokner maskinen og det blir bluescreen og startet på nytt. Det kommer opp en blå skjerm, med masse tall osv. Deretter slukker den. Noen som vet hva dette er? Trenger veldig hjelp her.. Funker det som står på denne siden?: http://www.exedlldb....expbar-dll.html Endret 14. september 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 INGEN som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 BUMP!! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Installer driverne fra nVidia? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Ja, flere ganger.. Hehe. Men fikk ordnet det. Slettet hele C-disken og installerte alt på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå