tomsi42 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) I denne tråden skal deltakerne poste sine beste bilder (opp til 3) fra Augustfest 2012 - Sommeren er på hell. Galleriet er beregnet for de deltagere som har klart utfordringen de satte seg*. Velg ut de tre bildene du er mest fornøyd med. For å få en helhet i galleriet bør bildet ditt være 1280 i lengden for liggende blider og 1024 pixler i høyden forstående bilder. Bildene skal også legges inn som vedlegg - ikke som linker til eksterne sider. Det er også ønskelig at dere som legger inn bilder, forteller om hvilket kamera og objektiv som er brukt. Legg også inn en lenke til din augustlfest-tråd. I denne tråden skal det kun være bilder og ingen diskusjon - ønsker du å kommentere bildene kan du gjør det på generell basis i overnevnte tråd, eller i den enkelte deltakers tråd. Takk for god innsats i år også. Tom *) Har du mått kaste inn håndkle eller senke deltagernivå, så har du ikke klart det. Endret 9. september 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg kan jo begynne med mine tre utvalgte: Festen min finner dere her; en måned på Tom-gang ... 2 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Fra min uspesifiserte fest: 1 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Velkommen inn, dører og inngangsparti tatt med D7000 og 35mm f1.8G. 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Litt på etter-skudd. Her er tre litt tilfeldige fra min August-fest: 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå