eivind84 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Takk for nok et fint fototreff! Artig med flere nye deltagere i dag og! Syns det ble en del bra bilder også, jeg kunne brukt mer tid på utplukking og redigering, men siden jeg reiser bort i morgen tidlig må jeg legge ut noen i kveld: 1 2 3 4 5 6 7 (Fantastisk sted du har funnet her, Helena!) 8 9 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Veldig mye bra du har tatt, Eivind...det siste var utrolig nydelig. (Nr.6 og 7, he,he...Helena er en hund etter slike steder, har en luktesans innstilt på slikt) Kjempeflott treff ja...rene idyllen. Smart påfunn. Jeg skynder meg å legge ut ett, før alle kommer med det motivet. Fikk prøvd ny-kameraet mitt, ganske fornøyd med fargene her: Vet ikke hva stedet heter jeg, men det var vel i Buvika dette.... Endret 1. september 2012 av RandiA 1 Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Takk for fint treff ja. Så fine bilder dere har tatt. Eivinds 1,2, 6 , 8 og 9 likte jeg godt. Flott ditt også Randi. Jeg får komme til deg i morra å se hvordan mine ble. Alltid spennende, særlig når man har brukt et annet kamera enn det man er vant med. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Det ble et flott første treff dette og en hyggelig tur. Også veldig hyggelige folk så dette blir man med på flere gang. Flotte bilder eivind, macro bildene, den stolen i skogen og det siste av båten. Det ble flott den gamle shåen randi. Ble en del bilder gitt å velge i mellom ,men noen brukbare ble det. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Endret 1. september 2012 av Jann. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Varierte og originale bilder Jann....praktfullt det nr.5..den himmelen fikk jeg ikke med meg. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei og takk for en fin tur. Flott å se noen nye fjes i dag. 1. Kameraskrekk. Naust i Buvika. Prøvde å få med noen ender også, men de fikk det plutselig travelt med å svømme til sjøs. 2. Bie Litt uskarp bie som sitter på en blomst som prøver å ligne på løvetann. Florakunnskapene skorter litt akkurat på dette punktet.... 3. Flue Flue som prøver å ligne på en bie som sitter på en presterage. Hm, ser ikke ut som jeg kan mye om entomologi heller desverre... 4. Kvarts I mangel av snev av geologiske kunnskaper har jeg ganske så ignorant navngitt dette bildet til "Kvarts". Andre forslag mottas med takk. 5. Siloer Blir brukt til å lagre øl i tilfelle atomkrig, eller akutt mangel ved neste russetreff. 6. Berg mot vann (og en lensflare som jeg croppet bort) Dette viste seg å være en idyllisk plass. Glad jeg ble med bort hit. 7. Stein og vann Litt vrient bilde det der, når man tar bilde mot solen. Deler av berget kan virke noe undereksponert (?) 8. Mer vann Er ikke helt sikker på hvor de manglende steinene har tatt veien. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fine bilder, andycam - bilde 7 var spesielt flott. Her er noen til av mine: 1. 2. 3. 4.Typisk Helena 5. 6. 7.kartlesing 8. 9. 1 Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Her var det totalt mange flotte bilder ja. Vanskelig å velge ut noen spesielle, med bilde 7 til Andycam var skikkelig fint med den himmelen, vannet og steinene... Og kvartsen, var det virkellig kvarts??? Flott! Janns nr 9 var spennende. UKlart, litt spøkelsesaktig, hva skjuler seg der, mon tor, sitter jeg og tenker...Et bilde med en historie. Macrobildene dine var fine Randi, så den macroen funker jo bra!! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Takk for flott tur. Fint vær og flotte folk Av bildene som er lagt ut liker jeg spesielt Eivinds nr 9, Janns nr 5, Andys nr 7 og Randis nr 9. Her er mine. Har prøvd å lage filene små. Orginalfineler kommer vel i Flickr etterhvert 1. Strå grå 2. Strå 3. Brygge 4. Sko 5. Trolley of Death 6. DBS 7. Kroken på døra I`ll be back 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Flotte bilder Nelson09..Brygge-bildet ble perfekt og stemningsfullt, Sko-bildet ditt var også veldig kreativt.(Jeg slettet mitt for jeg fikk ikke noe slikt ut av det.) Du har sett mange fine detaljer... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Takk for igår! Fin tur som vanlig og hyggelig med nytt folk. Liker spesielt: Eivind: 6, 7 og 9. Randi: 3 og 9. Jann: 5 og 6. Andycam: 1, 7 og 8. Nelson: 1 og 4. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Spennende bilder, Helena....likte spesilet 6.burene. Og interiøret i nr.7 var grusomt lekkert. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Mange fine bilder her. Like overrasket hver gang over hvor varierte bildene blir. Jeg likte spesielt disse bildene: Eivind 84: 4 6 og 7. Fin stemning du har greid å fange med de bildene der. Jann: 10. Bra motiv det der. Randi: 6 og 9. Nelson09: 4, 5 og 6. Det skobildet var virkelig flott, lyset og fargene. Godt sett HelenaN: 6 og 7. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Takk for et hyggelig treff - som vanlig. Her er mine bilder fra treffet. Regna med å se mange flere varianter av stolen. Her er min. Blå og brun stein Rot i sjøkanten Lilla blomst med mye grønt Eivind i landskapet En fisker som nettopp har hevet ut kroken Landskap Andres bilder som jeg liker best: Det siste til Eivind var veldig fint. Jann: nr 5 Andycam: nr 7 - selv om det er i overkant midtstilt. Randi: nr 9 Nelson09: nr 6 Helena: nr 4 Endret 2. september 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Takk for en spennende tur. Resterende bilder ligger på min flickr site. http://www.flickr.com/photos/32507520@N03/ Hilsen, Hagen innsjø stendetalj minkfarm HDR lake Buvika blomst Korsvegen Buvika båt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Du verden, kreativitet både hos Ratleto og Rambazamba. Stolen og Eivind i fjæra likte jeg ekstra godt hos førstnevnte, og HDR lake og Buvika blomst hos RambaZamba var spesilet fine. Jeg laget et lite blogg-notat om treffet . Jeg tar gjerne imot et bilde fra hver av dere og legger inn i bloggen, da med navn på fotografen under bildet selvsagt. Endret 2. september 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kommet flere utrolige flotte bilder ser jeg. andycam: likte godt 6 og 7. Randia: 9 og 3 var flott. Nelson: Strået nr 2 ble bra, 3 og 6 flotte bilder. Helena: 1 og 4 falt i smak. Ratleto: Stolen med ny vri? ble flott den, fisker og landskap ble flotte. Ramba: svart hvitt båten ble bra og HDR lake ble meget bra. Nei gleder meg til neste treff dette var hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå