Shiv73 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hei. går det og kjøre PhysX på et ATI Skjermkortet . Nå så har jeg et gammelt geforce gt 240 og kjører hybrid PhysX, men er det nødvendig? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 PhysX er kun for Nvidia 1 Lenke til kommentar
gandi89 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Det er kun nvidia physx AGEIA, den har shader clock. Ageia physx den har ikke noe ektra grafikk å gjøre, men den gjør litt smooth, foreksempel smoke, fog og oozing fluids ta titt på youtube og søk = physx vs no physx ------------------------ Endret 10. september 2012 av gandi89 Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=EWFkDrKvBRU&feature=player_embeddedote] Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det morsomme er at ingen av de effektene PhysX gir i Borderlands 2 egentlig krever et PhysX-skjermkort (det er mulig med Havok eller rett og slett ferdig-kalkulert "fysikk,") men det vil overraske meg sterkt om BL2s PhysX-effekter kan kjøre på CPU likevel. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så ifølge den filmen der så får ikke amd brukere engang ett flag på containeren? wat.. Lukter enten veldig markedsføring eller noe lignende.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Så ifølge den filmen der så får ikke amd brukere engang ett flag på containeren? wat.. Lukter enten veldig markedsføring eller noe lignende.. Det er nok sant skjønner du, ikke snakk om at dette kunne vært gjort uten PhysX skjønner du. 1 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Tror de har tatt seg noen friheter med grafikkinstillingene på versjonen 'uten physx'. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Tror de har tatt seg noen friheter med grafikkinstillingene på versjonen 'uten physx'. Ser ikke slik ut for meg, men de har nok tatt seg noen friheter på hvilke effekter som "krever" PhysX. Igjen, dette kunne vært gjort bedre med Havok. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Helt sikkert. Jeg er ikke kjent med grafikken til Borderlands, men uansett så har de 'nedjustert' til fordel for Nvidia. Endret 12. september 2012 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 For noe scam. Har da sett minst like pen fysikk på andre spill. Og vannet ser jo bare irriterende ut. Eneste jeg vil savne er flagget på containeren.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 For noe scam. Har da sett minst like pen fysikk på andre spill. Og vannet ser jo bare irriterende ut. Eneste jeg vil savne er flagget på containeren.. Det er ikke egentlig en fysikkmotor, det er fysikkeffekter PhysX har ingen påvirkning på gameplayet, altså vil du se vanndråpene flytte på seg når du skyter men de vil ikke påvirke noe av det du skyter. Det er en illusjon av fysikk, og en veldig halvgod en sådann. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg synes det er rimelig kjipt av Nvidia, det nærmer seg monopoladferd når de betaler utviklere til å lage grafikk som kun fungerer med deres kort. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg synes det er rimelig kjipt av Nvidia, det nærmer seg monopoladferd når de betaler utviklere til å lage grafikk som kun fungerer med deres kort. Velkommen til 2008. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå