tomsi42 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det ble ikke mange deltagere (3); men vi fikk vist kelux78 Aker Brygge og Tjuvholmen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ser frem til noen bilder. Hadde tenkt å reise inn, men ble litt mye med 1 time buss hver vei(totalt 2 timer buss) etter skolen for et lite treff. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Her er to bilder fra iPhonen min. Untitled by KennethfromNorway, on Flickr Untitled by KennethfromNorway, on Flickr 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Mye moro med iPhone Her er noe fra meg: Måke**** Moderne kunst Havsutsikt "Reaching for the sky" 2 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Vi må da få til noen flere bilder fra treffet. Her er 3 fra OMD'en.... Fikk prøvd et Canon 135mm f/2 med FD mount.... MORRO Sjekk den fine CA'en... Men and Boobs.... En vandrer... Skulle gjerne ha vært lenger i Oslo, men var tom for rene klær og jeg var begynt å stinke. Hørte en del fly over Oslo idag og det skjer sikkert en del på Aker brygge. Det kommer flere bilder, må bare komme meg avgårde til MPX/Komplett, en helt ny Panasonic 12-35mm f/2.8 venter på meg Endret 31. august 2012 av kelux78 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Sjekk den fine CA'en... Smålekkert - iforold til hva jeg fikk til med min GH2; så tror jeg at det er på tide med en tur p å verksted Men and Boobs.... Vi menn er enkle der En vandrer... Sweet Det kommer flere bilder, må bare komme meg avgårde til MPX/Komplett, en helt ny Panasonic 12-35mm f/2.8 venter på meg Jeg mistenker at den blir en favoritt. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Mye flott! Favoritten må kanskje være vandrer i fra kelux78, med havutsikt i fra Tom på en veldig sterk 2.plss. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nå har jeg gått kjapt gjennom noen fler... Skal se om det er noen andre som kan jobbes med i Nik og OnOne Software. Det ble en god del arkitektur og refleksjoner... Blått Glass Vi ser kokken... Norsk FlatKantJern? Reflektert Arkitektur Mer blå På vei hjem.... 3 Lenke til kommentar
eks Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Da får jeg komme med noen av bildene mine... Bedre sent enn aldri...? Ble en måke her og gitt... Ganske velfødd til å være ungfugl: Tjuvholmen, nå med eget tårn med heis... Bryggetorget Kunst i lufta... Det var det jeg hadde som ble akseptablet til å vise frem, må ærlig innrømme at det var forbausende lite som ble bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå