Cho-san Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Heisann. Eg har nettopp kjøpt ein ny pc, den kom uten OS, so eg bestilte ein windows med den separat. Det eg då tenkte på er jo at windows framleis driver med den gamle cd teknologien. Og eg har ikkje cdrom. Er det mulig å laste ned ein windows for USB frå windows sine sider? Sånn at ein veit at det ikkje er noko tull med programmet? Eller er det for mykje å håpe på? Lenke til kommentar
War Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 http://www.pcworld.com/article/248995/how_to_install_windows_7_without_the_disc.html Jepp. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Tusen takk! Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Den var diverre kun på engelsk (Fila gir kun muligheit til å installere windows på engelsk), mulig å få den på norsk ? Edit: Home premium 7 Endret 27. august 2012 av Cho-san Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Norsk 32-bits versjon her. Trenger også setup1.box og setup2.box. 64-bit versjon her, med tilhørende setup1.box og setup2.box. Disse skal inneholde alle Windows-versjoner. De ligger hos Digital River og skal være plassert der av Microsoft selv. Edit: Nå skal linkene stemme. Endret 27. august 2012 av ca2 Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Tusen Tusen takk! Korleis bruker ein desse i forhold til USB boot? Det var jo veldig greit med den forrige at du kunne bruke windows 7 sitt USB "making" verktøy. Men korleis er det når det er fleire filer? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Om du ikke får det til er det nokså enkelt å bytte språk på en hvilken som helst Windows 7 utgave da...krever litt jobb, men ikke mye. Lenke til kommentar
supernerden Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Det å boote windows 7 fra USB fungerer ikke for meg. Fant USB og alt, men ville ikke boote windows 7 install. Prøvde dvd istedet og det fungerte helt fint med samme fil Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Det hadde vært enklere å benytte metoden beskrevet av Trainman i denne tråden. Kort: Laste ned ISO-fil (original og lovlig), kopiere til USB (med offisielt verktøy fra Microsoft) og velge riktig utgave av Windows under installasjonen (bare ved å slette en fil fra minnepennen). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå