Aiven Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) For OurDayZ I, sjekk denne tråden her i stedet. Sjekk også ut forumet vårt, OurForums.net. OurDayZ II Kart: Chernarus Antall slots: 50 Hive: Privat, kun for denne ene serveren. Serveradmins: Andret, Natural TeamSpeak server: ts.ourdayz.net Passordet gis nå ut, send PM til Andret Vårt mål er å få til en server uten duping, exploits og annet tull. Det er flere måter å koble til serveren, men denne er anbefalt: 1. Last ned og installer DayZ Commander. 2. Start DayZ Commander og se under versions. Pass på at du har Arma 2: 96061 og DAYZ: 1.7.2.5 3. Start spillet fra DayZ Commander, med LAUNCH DAYZ NOW knappen, som du finner under settings. 4. Inni spillet, klikk på Multiplayer, deretter Remote. 5. Fyll inn: Address: 5.9.31.175 Port: 2302 - og trykk ok. 6. Du skal nå få opp serveren i serverlista, så klikk på den og skriv inn passordet (Passordet gis ikke ut akkurat nå) 7. Du er inne! Ofte stilte spørsmål: Spillet låste seg på loading, hva gjør jeg nå? Svar: Det kan ta 5-10 minutter, pga bug. Ellers restart spillet. Vi er klar over problemet og jobber med å få ned loading-tiden. Kan jeg gi bort serverpassordet til venner? Svar: Gjør gjerne det. Vi ønsker å bygge opp et bra nettsamfunn rundt serverne våre. Venner og venners venner er en flott måte å gjøre dette på! Fins det noen exploits som er lov? Svar: Det eneste jeg kan komme på er å stille opp Gamma og Brightness på nattestid. Er du i tvil, spør! Endret 13. oktober 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Loading 10 min + Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig. Endret 19. august 2012 av Robinvi Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Loading 10 min + Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig. +1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Loading 10 min + Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig. Hmm, det kan det kanskje være noe i. Vi er ikke helt imål når det gjelder å automatisere server restart ennå. Satser på at dette blir bedre, når vi får det opp og gå 100%. Endret 19. august 2012 av Avien Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Loading 10 min + Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig. Hmm, det kan det kanskje være noe i. Vi er ikke helt imål når det gjelder å rutinene for server restart ennå. Satser på at dette blir bedre, når vi får det opp og gå 100%. Stå på! Setter pris på at dere hoster ihvertfall 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Loading 10 min + Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig. Hmm, det kan det kanskje være noe i. Vi er ikke helt imål når det gjelder å rutinene for server restart ennå. Satser på at dette blir bedre, når vi får det opp og gå 100%. Stå på! Setter pris på at dere hoster ihvertfall Vi jobber med saken akkurat nå Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Var det ikke lyst på serveren før restart? Nå er det bekmørkt. Hvis jeg ikke plutselig har joinet feil Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Var det ikke lyst på serveren før restart? Nå er det bekmørkt. Hvis jeg ikke plutselig har joinet feil Var ikke det gitt Lenke til kommentar
Zaitzev Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg kan vel skrive her for å vise folk at jeg lever. Hei! 1 Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Var lyst på serveren før restart, hværtfall for meg og en kompis. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Var lyst på serveren før restart, hværtfall for meg og en kompis. Snodig! Kan være en bug, vi får se på saken. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kommer ikke inn på serveren nå. Blir bare stående på loading i evigheter Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Kommer ikke inn på serveren nå. Blir bare stående på loading i evigheter Det eneste jeg kan si, er at du må prøve flere ganger. Evt. restart pcen din. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Funker vehicles greit på denne serveren? De forsvinner liksom ikke av seg selv ved server restart sånn som på de vanlige serverne? Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er det i Cherno eller Elektro det skjer den neste timen? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Var noe skyting i cherno for fem minutter siden, men skjønner ikke hvordan folk klarer å se en dritt.. Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg drepte et par stykker.. Det var vel deg og en annen kar som kalte meg "retard". Har gamma og brightness på maks.. Det er vel eneste tipset jeg har, annet enn å få tak i NVG.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg ble drept for et par timer siden, men er i levende live nå, så tviler på at det var meg du kverka. Hva/hvem som kalte deg tard vet jeg dessverre lite om. Var en kar som gikk to-tre meter fra meg i stad, prøvde å kaste en flare etter han for å gi han et par skudd men ble borte ganske fort. Kjører full gamma+brightness, men eneste jeg har sjans å se er folk som sitter på tak eller lignende. Jeg liker stemningen ved å spille på nattestid, men kunne med fordel vært litt mer lys. Relativt håpløst når man ikke ser sin egen arm engang Lenke til kommentar
dannywpt Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 I en perfekt verden blir standalone-utgaven så mye bedre når det kommer til lys/refleksjoner om natta som de hevder, pluss at man etter min mening må binde en gamma/brightness setting til hver soldier, sånn at man ikke bare kan makse ut gamma og brightness når det er mørkt og stille tilbake til normale settings om dagen... 2 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Okay, andre gang på 5 min at debug monitoren min reseter seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg