Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 It begins. Ny sesong, nye muligheter. Første kampen er viktig å vinne, og dette er en kamp Liverpool bør ta 3 poeng, spesielt ved tanke på kommende kamper på Anfield. Kun tre poeng er godt nok. WBA på sin side har en høne og plukke med Liverpool da deres manager Steve Clarke fikk fyken fra Merseyside ganske nylig. Ingenting hadde smakt bedre enn poeng mot gamleklubben. WBA Overganger i sommer: Inn: Ben Foster (Birmingham), Markus Rosenberg (Werder Bremen), Claudio Yacob (Racing Club de Avellaneda), Romelu Lukaku (Chelsea, lån), Yassine El Ghanassy (Gent, lån). Ut: Keith Andrews (Bolton), Nicky Shorey (Reading), Somen Tchoyi (frigitt), Paul Scharner (Hamburg), Simon Cox (Nottingham Forest) Treningskamper: Nottingham Forest-West Bromwich 0–2 (Mulumbu, Long str.) Walsall-West Bromwich 1–3 (Dawson, Berahino, El Ghanassy) Sheffield Wednesday-West Bromwich 1–0 Barnsley-West Bromwich 0–0 København-West Bromwich 0–3 (Reid, Long, Tamas) Malmö-West Bromwich 1–0 One to watch LIverpool Overganger i sommer: Inn: Joe Allen (Swansea), Fabio Borini (Roma), Oussama Assaidi (Heerenveen). Ut: Dirk Kuyt (Fenerbahce), Craig Bellamy (Cardiff), Alberto Aquilani (Fiorentina), Maxi Rodríguez (Newell’s Old Boys). Liverpool-Bayer Leverkusen 3–1 (Sterling, Lucas, Carroll) Liverpool-Gomel 3–0 (Borini, Gerrard, Johnson) Gomel-Liverpool 0–1 (Downing) Tottenham-Liverpool 0–0 Roma-Liverpool 2–1 (Adam) Toronto-Liverpool 1–1 (Morgan) One to watch GET IN! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Gleder meg til PL start! Håper og tror på seiere mot WBA i morgen. 1-3. Mål av Suarez, Borini og Johnson. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Faen, som det kribler i magen! Gleder meg sånn. Jeg tipper 2-0 til Liverpool, to mål av Suarez. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Typisk å åpne sesongen med uavgjort, er det ikke? Ett tap (Totteham i 09/10) og to uavgjorte etter det de tre siste sesongpremierene. Håper på seier, men faen.. Er veldig usikker. Phil Dowd skal visst dømme kampen. Endret 17. august 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Føler jeg er ekstra spent på Allen(som alt tyder på skal starte) og hvilket lag det i heletatt blir. Og kommer vår nye ving til å være i troppen såppas tidlig? Kanskje BR kjører noe slikt Reina Johnson-Agger-Skrtel-Enrique Downing-Gerrard-Sterling\Assaidi. Borini-Suarez-Allen Endret 17. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Tror ikke Assaidi er med i kamptroppen nei. Er i Liverpool i dag for å sluttføre avtalen. Fra rawk: Orange bib theory?Reina Kelly Skrtel Agger Johnson Lucas Gerrard Allen Downing Suarez Borini Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Dette skal bli gøy! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. august 2012 Rapporter Del Skrevet 17. august 2012 Føler jeg er ekstra spent på Allen(som alt tyder på skal starte) og hvilket lag det i heletatt blir. Og kommer vår nye ving til å være i troppen såppas tidlig? Kanskje BR kjører noe slikt Reina Johnson-Agger-Skrtel-Enrique Downing-Gerrard-Sterling\Assaidi. Borini-Suarez-Allen Wtf. Allen på venstreving, og Assaidi/Downing på midten sammen med Gerrard? Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Lucas - Allen Downing - Suarez - Borini Langt mer sannsynlig. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Føler jeg er ekstra spent på Allen(som alt tyder på skal starte) og hvilket lag det i heletatt blir. Og kommer vår nye ving til å være i troppen såppas tidlig? Kanskje BR kjører noe slikt Reina Johnson-Agger-Skrtel-Enrique Downing-Gerrard-Sterling\Assaidi. Borini-Suarez-Allen Wtf. Allen på venstreving, og Assaidi/Downing på midten sammen med Gerrard? Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Lucas - Allen Downing - Suarez - Borini Langt mer sannsynlig. Tror Daniel bommet litt i skrivingen, Allen og Sterling/Assaidi skal nok bytte plass. Endret 18. august 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Smæck. Gleder meg nå. 1-0, Gerrard med en kanonkule, aaah. Hadde vært drømmestarten. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Vet ikke om det er en bra ting at jeg sitter med en god følelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Stemmer nok det. Gikk raskt. Men fy faen som jeg gleder meg. Hvordan skal dere gjennomføre PL-åpningen, gutter? Jeg gjør som i fjor, Orkanger-gutta har leid et rom på Three Lions og øldrikkinga starter til Leeds-kampen. http://www.youtube.com/watch?v=Ma-y4jt71Fo&feature=related Dette blir bra dere! PS: Downing netter idag. Føler det på meg. YNWA! Endret 18. august 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Endelig er dagen her! PL skal sparkes igang, kjenner jeg begynner å bli spent på hvilke 11 mann Brendan velger til start her. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Gleder meg. Tipper 3 - 0 og Suarez har en fin dag på jobben Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Håper å se dette laget: Reina Johnson - Skrtel - Agger - Enrique Gerrard - Lucas - Allen Downing - Suarez - Borini Kan ikke se for meg at det kan bli så veldig mye annerledes enn det. Muligens at Shelvey spiller i stedet for Allen, hvis BR føler at Allen ikke er klar. Assaidi tviler jeg på at får noe spilletid. Forhåpentligvis kjører vi over WBA. 3-0. Gerrard, Suarez og Borini. EDIT: Dette er troppen som har reist til West Bromwich. Reina, Johnson, Agger, Skrtel, Enrique, Gerrard, Lucas, Allen, Downing, Suarez, Borini, Jones, Doni, Kelly, Carragher, Coates, Henderson, Shelvey, Spearing, Adam, Sterling, Carroll, Cole Endret 18. august 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Støtter det laget Magnus. Får i hvert fall sett første omgang, gi meg show! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Gleder meg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Ser for meg at uavgjort fort kan bli realistisk. Lenge siden vi vant i serieåpningen. Seier hadde vært ufattelig deilig, spesielt mtp det programmet vi i de første kampene. Confirmed #LFC team v WBA: Reina, Johnson, Kelly, Agger, Skrtel, Lucas, Allen, Gerrard, Downing, Borini, Suarez. Subs: Jones, Adam, Henderson, Shelvey, Carroll, Carragher, Cole. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 spennende lag, noen som vet hvorfor enrique ikke er med i troppen? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. august 2012 Rapporter Del Skrevet 18. august 2012 Tror han er skadet. Så han ikke på noen av bildene fra gårsdagens trening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå