[email protected] Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg opplever problemer med alfakrøllen min. Jeg får verken til å skrive alfakrøll, pund eller dollar symboler. Tastaturet er helt fint siden jeg prøvde det på en annen pc. Språk skal stå på rett også. Noen som vet noe? Jeg holder på å irritere meg grønn her. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 muligens KeyBoard Settings på din pc er satt til ett annet språk? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 muligens KeyBoard Settings på din pc er satt til ett annet språk? De er på rett innstilling. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Får du @ ved å trykke "shift + 2"? Lenke til kommentar
TheLensmann Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Har du tilfeldigvis installert ASUS GPU Tweak? Vet at det bruker alfrakrøll-kombinasjonen til å bytte profiler. 2 Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har du startet skjermtastatur for å se at det ikke er noe bugs eller om at det faktisk er engelsk tastatur? Med skjermtastaturet kan du se om @ ligger der den pleier eller e.v.t. se hvor den har tatt veien. Problemet som du beskriver det høres ut som om det står på engelsk tastatur da ingen av tallene har noen tredje funksjon med dette språket. Som en spurte over her, funker Shift + 2, det er måten man får @ på et engelsk tastatur bl.a. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har du tilfeldigvis installert ASUS GPU Tweak? Vet at det bruker alfrakrøll-kombinasjonen til å bytte profiler. Haha, kom tilfeldigvis over tråden her og kom på at jeg har det problemet på min stuePC. Det løste seg ved å avinnstalere GPU Tweak'n. Takk! 1 Lenke til kommentar
TheLensmann Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har du tilfeldigvis installert ASUS GPU Tweak? Vet at det bruker alfrakrøll-kombinasjonen til å bytte profiler. Haha, kom tilfeldigvis over tråden her og kom på at jeg har det problemet på min stuePC. Det løste seg ved å avinnstalere GPU Tweak'n. Takk! Brukte utallige timer på å lete igjennom alle mulige programmer på PC-en for en stund siden, irriterte meg så inn i granskauen. Lenke til kommentar
Blizzair Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 GAAAH, TUSEN takk!!! Levd i 2 mnder uten @ nå... Nå irriterte jeg meg så grønn at jeg har leita på forskjellige forum i flere timer.. (tilsammen). For meg var det GPU tweak som hadde stjelt krøllalfan min TUSEN TAKK!!! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå