tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Takk for en fin fotoettermiddag i "solfylte" og "varme" Oslo. Her kan vi poste dagens fangst. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Dagens beste fra meg. Av en eller annen grunn har jeg en greie med litt skråblikk på bygninger. Litt lek med ND8-filter. 4 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hyggelig treff med solid oppmøte. Her er noen av mine. Nydalen Urban fuglefoto Blokkene i Brochmannsgate Kornsiloen på Sandaker Endret 1. august 2012 av Andreasfe 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Takk for turen! Hyggelig, og en stund siden sist for min del. Men det ble ikke så mange spennende bilder fra meg fra turen. Dette synes jeg selv illustrerer sommeren 2012s regnfrie perioder, litt sånn krampeaktig grillings når det er opphold: Noen flere bilder fra turen her. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Mange fine bilder allerede. Det var ikke vanskelig å se at jeg var mest opptatt av å teste kameraets egenskaper; så det var ikke mye spennende som er verdt å vise frem. Skal finne frem et par av de bedre i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg har antageligvis litt sær humor men nevnte denne videoen for noen på treffet. verdt å se selv om den er en liten digresjon. http://www.youtube.com/watch?v=MJZDVatXgZY 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Noen ganger lønner det seg å komme for sent til timen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Et lite knippe til fra meg. Ufokuserte akamister Sum sugar Ned Øltørst Endret 1. august 2012 av Andreasfe 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Da blir det en liten bolk fra meg før sengetid. Ved Nydalen: Det spirer og gror - i takrenna ISO 2500 mishandlet av undertegnede: Det går på stumpene ... 1 Lenke til kommentar
eks Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Her er et knippe av mine bilder fra turen, alle tatt med E-30 lånt av tomsi... Takk for lånet... Nydalen Mer Nydalen... ZD 14-54/2,8-3,5 har koselig nærgrense den... En blokk et eller annet sted langs elva Noe buskas som har grodd inn i gjerdet... Langs elva... Endret 2. august 2012 av eks 3 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Takk for hyggelig treff! Jeg fikk faktisk brukt alle kameraene jeg hadde med meg på tur. Inkludert iPhone. Det æ'kke verst! Det blir derfor flere innlegg fra meg i denne tråden, en for hvert kamera. Vi starter med Canon EOS 7D: IMG_8473 by azathosk, on Flickr IMG_8483 by azathosk, on Flickr IMG_8496 by azathosk, on Flickr IMG_8531 by azathosk, on Flickr IMG_8549 by azathosk, on Flickr 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Den ene elskes høyere en den andre Vi har ingen å miste! I livet kommer man til mange veivalg, hvor skal ferden gå videre? Vi følger alle etter Tomsi42. Nytt og gammelt 1 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Litt treg, men her er noen av mine bilder fra turen. AKAM - 1. august 2012 - Oslo-5.jpg by Johannes Andersen, on Flickr AKAM - 1. august 2012 - Oslo-16.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Avslutter med et lite portrettbilde av en flott dame AKAM - 1. august 2012 - Oslo-27.jpg by Johannes Andersen, on Flickr Takker alle for en flott tur selv om jeg avsluttet litt tidlig. 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Litt hipp som happ Tom fylte år, og i den anledning så er det viktig med en bursdags "krone". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå