Gå til innhold

Metroseksuelle gutter - Nei takk :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det som er mest naturlig er penest. Ihvertfall at man får det til å se mest naturlig ut selv om man kanskje har på seg ett tonn sminke da.

 

Jeg personlig skjønner ikke at noen syns jenter som Linni Meister er fint.

 

Falsk blondine, falsk øyefarge, falske lepper, falske pupper, falske negler, falske vipper, falskt hår ( i dette tilfellet falsk stemme sikkert, babystemme). Halve kjerringa ligger igjen på nattbordet.

 

Edit ok, får ikke lasta opp bilde av ho tydeligvis.

Endret av RawNorway
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Selvsagt ikke, men din mening er ikke fasiten, så det er bare viss man er vill etter deg, at man bør bry seg om hva du skriver :p Dog, de fleste er nok enige med deg!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Jo min mening er fasit. Og du SKAL bry deg om hva jeg mener. Mitt ord er loven.

 

 

I is attentionwhore.

 

 

@ RawNorway

Jeg er 100% enig med deg i det du fremstiller her.

Menn er menn - og damer er damer - ikke oversminkete dolls.

De i øverste bildet er ikke menn i det hele tatt. Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg ikke gått ut på gata engang.

Jeg tror ærlig talt at jeg hadde hatt nødt til å klappe til dem om jeg så dem på gata eller noe. Jeg kan ikke noe for det. Bare naturlig reaksjon..

Endret av RawNorway
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå syns jeg David Beckham er typisk metroseksuell og Ronaldo.

 

Men gutter som trener og bulker opp og som tar sol til de blir sjoko-oransje og går med stramme t skjorter og stramme jeans, er også i den kategorien.

 

Hva om man tar sol noen ganger rett før en sydentur så man ikke brenner seg så fort når man kommer ned? :p

Endret av Ozelot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og gutter, ikke gå med v-hals eller utringninger.. Ikke gjør det. Og ikke barber dere under arma eller leggene.. GrØsS

 

 

 

Skal ikke nevne navn,men noen synes det var en god i de å kjøpe meg en v-hals tskjorte i fargen babyblue da de var i syden...

 

Det at det var en dyr merkevareskjorte brydde ikke jeg meg om,jeg kasta den faktisk rett i søpla.

 

Og la meg legge til at kvinner som liker slike "gutter",ja de er nok ikke kvinner men plastikkdokker.

 

Barbering av legger er bare lov hvis man driver på med landeveissykling eller svømming på ett høyrere nivå enn turnivå/sykler mye,for da er det faktisk en fordel pga. fartsfølelse(svømming) og massasje eller etter velt (innenfor landeveisykling så vil man neppe ha en masse hår som lugger i bandasjen,eller ved massasje etter ett langt ritt) .

 

*Barberte beina da jeg trente litt landeveisykling,og det angret jeg ikke på da jeg veltet og måtte bytte bandasje på legga 3-4 ganger i døgnet etter en skikkelig skrape)

Endret av sykkeliten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

EDIT: Trodde av en eller annen grunn at jeg var på seksualitetsforumet..

 

Skal innrømme at det er deilig å ha litt brunfarge, så jeg ligger på terrassen så ofte jeg kan. Skal faktisk en tur dit nå. Ellers er jeg veldig enig med trådstarter :) Og vil legge til at dette gjelder i STØRRE grad jenter, da gutter a lá dem i førstepost er svært sjelden kost, i alle fall har jeg til gode å se noe slikt i Norge.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...