Minsc Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Hei. Her om dagen ble plutselig lyden på youtube veldig rar. Nesten null lyd i venstre klokke og dårlig kvalitet på lyden som kommer fra høyre klokke. Dette er kun på youtube (har ikke problemet hvis jeg bruker høyttalere). En venn av meg opplever faktisk samme problemet, bare på youtube med logitech G35. Har prøvd å reinstallere drivere/software på headsettet. EDIT: glemte å si at jeg får lyd fra begge klokker hvis jeg bruker surround, samme gjelder vennen min. Endret 19. juli 2012 av Minsc Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei. Her om dagen ble plutselig lyden på youtube veldig rar. Nesten null lyd i venstre klokke og dårlig kvalitet på lyden som kommer fra høyre klokke. Dette er kun på youtube (har ikke problemet hvis jeg bruker høyttalere). En venn av meg opplever faktisk samme problemet, bare på youtube med logitech G35. Har prøvd å reinstallere drivere/software på headsettet. EDIT: glemte å si at jeg får lyd fra begge klokker hvis jeg bruker surround, samme gjelder vennen min. Har samme problem som deg i det siste, men det har løst seg hver gang med å slette/reinstallere drivere. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har akkuratt samme problem på mitt Logitech G930 (trådløse versjonen). Fikser seg ved å restarte logitech programvaren, men kommer tilbake igjen etter en stund. Begynner å bli ganske irriterende. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Hos meg hjelper det verken å restarte software eller å reinstallere. Flere som har problemer med dette, da - så håper noen kan komme med en fix Endret 19. juli 2012 av Minsc Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Prøv ut en annen USB inngang. Har opplevd noe av det samme selv,noen ganger hjelper det å ta ut og inn USB kabelen. Andre ganger må jeg bytte USB inngang. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Prøv ut en annen USB inngang. Har opplevd noe av det samme selv,noen ganger hjelper det å ta ut og inn USB kabelen. Andre ganger må jeg bytte USB inngang. Funket ikke for meg. Som sagt, dette problemet har jeg kun i sammenheng med youtube. Spill,mp3,film osv går helt fint. Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg hadde samme problemet som dere, det viste seg å være den nyeste versjonen av Flash i Chrome som var synderen. Her er det som virket for meg: Open Chrome Type in the adress bar: chrome://plugins In the top right corner you can find + Details, press it. Scroll the list until you find Flash, then disable the latest version (11,3,300,265) and keep activate just a previous version. (11,3,300,262) 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Samme problemet med min G930. Takk for løsningen. Installerte også siste drivere til Logitech Gaming Software i dag, og avinstallerte programvaren som kom på CD'en. Etter det fungerte bassen bra. Hadde problemet med at bassen "vrengte" seg på de første driverne. Men er fortsatt ikke helt fornøyd. Hvor mye kan dere skru opp bassen til denne låten uten at det skurrer? Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg hadde samme problemet som dere, det viste seg å være den nyeste versjonen av Flash i Chrome som var synderen. Her er det som virket for meg: Open Chrome Type in the adress bar: chrome://plugins In the top right corner you can find + Details, press it. Scroll the list until you find Flash, then disable the latest version (11,3,300,265) and keep activate just a previous version. (11,3,300,262) Hjertelig takk. Dette løste problemet for meg. Blir vel sikkert fiksa ved neste flashoppdatering. Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Bare hyggelig, endelig noe jeg kunne bidra med. Lenke til kommentar
kps Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg hadde samme problemet som dere, det viste seg å være den nyeste versjonen av Flash i Chrome som var synderen. Her er det som virket for meg: Open Chrome Type in the adress bar: chrome://plugins In the top right corner you can find + Details, press it. Scroll the list until you find Flash, then disable the latest version (11,3,300,265) and keep activate just a previous version. (11,3,300,262) Tusen takk dette funka for mæ å :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå