Kakeshoma Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) http://www.bf-games.net/readnews/10511/battlefield_4_indirekte_ankuendigung_ueber_origin_store.html :S Endret 14. juli 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Kunne slengt med en translate URL også http://translate.goo...igin_store.html Men dette var vel ikke et veldig stort sjokk. EA gjør som Activision og spyr ut nye "DLCs" hvert år. $-) Her er Origin banneren: Så siste DLC har release i mars i følge EA/DICE. Vi kan vel regne med BF4(BF3 DLC til fullpris) release til sommeren 2013. Men vi kan jo håpe at BF4 blir "the true successor" til BF2. Ikke et shitty casualized consolespill som BF3 er. Endret 14. juli 2012 av eleNef Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 BF4 kommer neppe i 2013... 2014/15 er mest sannsynlig. 4 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Nå har selv EA går ut og sagt at Frostbite 3 er skapt for next-gen konsollene og om de har oppgradert motoren så vil den iallfall ikke funke bedre på denne generasjonen. Jeg tror nok at EA vil vente på next-gen med BF4. Endret 14. juli 2012 av fantomena Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Ja ja vi får se. Er hvertfall ikke tvil om at dette er melking. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg håper virkelig ikke de slipper BF3 så tidlig, det ville vært mer fornuftig å slippe et nytt Bad Company-spill først. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Blir nok ikke BF4 i 2013 nei. er jo flere DLCs som kommer i januar til BF3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg håper virkelig ikke de slipper BF3 så tidlig, det ville vært mer fornuftig å slippe et nytt Bad Company-spill først. Heisann, BF3 kom ut i fjor gitt :D Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 ..Det har ikke jeg fått med meg!!!!!!? Spøk til side, jeg klarer ikke å finne noen informasjon om et eventuelt Battlefield: Bad Company 3, det synes jeg høres veldig rart ut. Er det noen som vet noe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Helt idiotisk å annonsere for BF4 nå, alt for tidlig. Føler meg lurt av EA, for ett idiotisk selskap. Melker kundene sine så jævlig av vi har sugemerker på lommeboka. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Men du skulle kunne forutsi at dette kom til å skje. Var akkurat samme opplegget med den første remaken av MoH. EA/DICE konfirmerte også at BF4 var under produksjon like etter BF3 release. For øvrig old men related: http://youtu.be/e-LE0ycgkBQ Endret 17. juli 2012 av eleNef Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Det er en del motstridende meldinger ute og går angående "BF4"... Dersom det i hele tatt er noe reelt, tipper jeg at det er et nytt Bad Company-spill, noe som jeg tar i mot med åpne armer. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Nope. EA har flere ganger bekreftet at BF4 er under produksjon. http://www.battlefield.com/battlefield-4 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har du sett... Det er jo en grusom avgjørelse - dersom EA/DICE mener at BF-spillene (minus BC-serien) ikke skal ha lengre levetid enn det her, så betyr det at de ønsker at spillet utelukkende skal være public, og da orker jo ikke klaner å bruke tiden sin på Battlefield lengre. Spill som BF er nødt til å ha en viss levetid, ingen "proffer" hopper over til nye spill så hyppig. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jaja, de prater i hvert fall om forbedringer. Blir spennende å se hva de kommer med. Er vel tvilsomt at det noen gang vil bli støtte for brukerutviklede mods... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Har du sett... Det er jo en grusom avgjørelse - dersom EA/DICE mener at BF-spillene (minus BC-serien) ikke skal ha lengre levetid enn det her, så betyr det at de ønsker at spillet utelukkende skal være public, og da orker jo ikke klaner å bruke tiden sin på Battlefield lengre. Spill som BF er nødt til å ha en viss levetid, ingen "proffer" hopper over til nye spill så hyppig. Akkurat. De har gjort akkurat det samme som Activision og CoD, ødelagt klanscenen. Det blir fragmentasjon i spillerbasen og ingen mulighet for klanspill når det kommer ut nye spill hvert år. Riktig nok kom BF2 ut 1 år etter BF:Nam som kom ut 2 år etter BF42, det ble en splittelse der folk spilte BF42 og/eller BF:Nam frem til BF2. Da begynte BF:Nam å dø ut mens en del spilte BF42 fremdeles. Etter hvert fikk BF2 en ganske solid klanscene frem til det døde etter som det ikke kom flere oppdateringer og ETQW/CoD 4 kom. Er jo en grunn til at CS 1.6 er det største eSport spillet i fps sjangeren. Hvis CS 1, 2, 3, 4, 5 ,6 etc hadde kommet ut hvert år hadde det vært akkurat like liten klanscene som i f.eks CoD nå. Endret 18. juli 2012 av eleNef Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 +1... Det er i bunn og grunn bare to ting som kan få et spill til å vare lenge, og det er: 1: Balanse og god støtte for klanspillere (type CS 1.6). 2: Nærmest ubegrensede muligheter for modding (mange eksempler, men f. eks. Total War: ROME). Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Jepp. Mod community fikk litt av en slap i ansiktet da EA/DICE sa at eventuelle mod tools for BF3 ville være for "vanskelig" for moddere. Endret 18. juli 2012 av eleNef Lenke til kommentar
Ekuahx Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 EA er dritt. DICE burde definitivt finne seg en ny utgiver dersom de ønsker å fortsette med samme spirit som ved BF2. Hvis ikke, så er de jo på riktig veg og kan like så godt slå seg sammen med Activision. BF4 kommer til å være dritt, mest sannsynligvis. Akkurat som BF3 er noe dritt. Sjelden opplevd et så dårlig spill, der det er ingenting bortsett fra grafikken som duger. Ble meget, meget skuffet av DICE der.Men slik er trenden nå for tiden; kvantitet foran kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå