Gå til innhold

Supersmart.no - erfaringer


Anbefalte innlegg

Noen som har handlet noe derfra eller vet noe mer om denne sjappa?

 

Ser Dustinhome har fått en måneds leveringstid på Cooler Master Hyper 212 Evo

http://www.dustinhome.no/product/5010617942/cooler-master-hyper-212-evo-s-1155-1156-1366-2011-am3-am3-fm1/?csref=Prisjamforelse_Prisjakt_1225

 

Dustin mangler også strømforsyningen jeg kunne tenkt meg, men supersmart.no og cdon.no kan i kombinasjon få sendt dette i løpet av morgendagen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Overrasket over hvor lite respons det var på denne tråden.

 

Har hørt positive ting om Supersmart, og folka bak. Som sagt, de eies av Digital Impuls som også har et godt rykte.

 

Jeg handlet også fra Supersmart.no for en liten stund tilbake, rask levering og gode priser. Var også i kontakt med kundeservice etterpå som var hyggelige. Så jeg kommer ganske sannsynlig til å handle fra dem i en senere anledning også. :)

Lenke til kommentar

En viftestyring jeg kjøpte funker ikke med en viss type vifter, og har ventet over 1 uke på svar på min siste mail, og de svarer ikke når jeg prøver å ringe, i det hele tatt veldig useriøst :(

 

Hei Marius!

Etter det jeg kan se så har vi svart deg samme dag på epostene (innenfor 30 min) vi har fått fra deg. Dersom vi ikke har svart på en epost, så er dette ukjent for oss. Vil ikke gå i detalj her, men mener vi har svart ganske godt på hvorfor vi ikke har byttet varen din. Det stemmer at du har ringt en gang uten å få svar, var dette innenfor våre telefonåpningstider? Dersom det var det, beklager vi dette.

 

Fint om du tar kontakt med oss Marius!

 

Mvh. Supersmart.no

Endret av Supersmart superstore
Lenke til kommentar

Hei Marius!

Etter det jeg kan se så har vi svart deg samme dag på epostene (innenfor 30 min) vi har fått fra deg. Dersom vi ikke har svart på en epost, så er dette ukjent for oss. Vil ikke gå i detalj her, men mener vi har svart ganske godt på hvorfor vi ikke har byttet varen din. Det stemmer at du har ringt en gang uten å få svar, var dette innenfor våre telefonåpningstider? Dersom det var det, beklager vi dette.

 

Fint om du tar kontakt med oss Marius!

 

Mvh. Supersmart.no

Hei!

Har nettop kommet hjem fra ferie, og skal ringe så fort jeg kan ;) Men det er litt vanskelig å ringe mellom 10 og 13 hvis du jobber, eller går på skole :hm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

I actually registered just to tell my opinion. Avoid them! I ordered a router what was on stock (more than 60 pcs) 2 weeks ago. Since that nothing happened. A week ago I asked them about it by chat (because they don`t pick up the phone), and they promised that it will be sent the next day. It was a week ago and it is still not sent. Last friday I sent a mail about cancelling my order. No reply, no money back yet.

The only thing I want now to get my money back somehow and forget this crap, unserious and unreliable shop. They don`t do what you pay for and they don`t communicate either.

Do not buy from them. You can be lucky, and have a smooth deal, but you risk that you end up without the ordered item and your money!!!

Lenke til kommentar

A correction to my previous post.

 

Finally I got my package after two weeks. However I was kept totally uninformed about the status of the order, and therefore I got desperate.

 

Anyway after all, I got my order, and they apologized for the problem. Hopefully they will handle orders and costumers better in the future.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg ble litt skeptisk til hvor seriøs nettbutikk supersmart.no er.

Bestilte to Swiftech 35x pumer men da jeg hentet pakken var det bare en pumpe. Ringte inn og fikk beskjed om at det sikkert var en plukkefeil på lageret. De skulle sende meg en bekreftelse på epost ( i dag fredag) om at de skulle sende en pumpe til på mandag. Men jeg fikk ingen bekreftelse på dette i dag så det blir interessant å se hvordan dette går. For meg var dette irriterende da jeg trengte begge pumpene denne helgen. Alle kan gjøre feil, men det er stor forskjell på hva som blir gjort for å rette den opp.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg kan iallefall svare med min erfaring.

 

Pluss

  • Sender raskt
  • Billig
  • Svarer raskt på epost

Minus

  • Holder ikke ord.
  • Returen min har ligget på postkontoret nå siden 1. oktober og den har enda ikke blitt hentet til tross for flere purringer. Hentefrist er 15. oktober....

Så min konklusjon.

Velg en annen butikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan iallefall svare med min erfaring.

 

Pluss

  • Sender raskt
  • Billig
  • Svarer raskt på epost

Minus

  • Holder ikke ord.

 

Dette er vel omtrent min erfaring også.

 

I sommer bestilte jeg en PSU fra SS, og fikk feil vare. De svarte prompte på epost og lovet at jeg skulle få returnere den, men der sluttet det også. Selv om de svarte på email nesten hver gang, fikk jeg sjelden svar på det jeg fktisk spurte om, som f.eks om de ville sende meg en forhåndsbetalt returlapp. Til slutt ga jeg opp uten å ha fått klarhet i om de hadde tenkt å dekke returfrakten, og bestemte meg for å beholde PSUen og bare ikke kjøpe mer fra dem i stedet.

 

Angrerettsskjemaet var heller ikke utfylt fra deres side, selv om det står klart på det at en del av den "skal fylles ut av selger".

 

Jeg fikk for øvrig heller ikke lov av SS til å levere tilbake PSUen i DigitalImpuls sin butikk, fordi SS "...er en nettbtikk". Jeg tror derfor ikke det er DI som eier SS, men noen DI-ansatte som driver SS på si.

 

Jeg er SVÆRT godt fornøyd med DI, men ikke SS. De holder jeg meg unna heretter, så at disse to skulle drives av 100% samme folka slår meg som merkelig.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...