Bigelk Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Hei. Jeg vil gjerne ha en mail sendt automatisk hver dag klokken 13:30. Men det står ikke det samme hver dag, den mailen som blir sendt på mandager er alltid lik, og den som blir sendt på tirsdager er lik, osv. men mandag og tirsdag er ikke lik, osv. Noen som veit hvordan det kan løses? Bare å si i fra hvis forklaringen ikke er god nok. MVH Torbjørn Endret 4. juli 2012 av Bigelk Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Hva er det som ikke er likt? Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Hei. Det som står i mailen. F.eks. Mandag Hei. det kan være noe forsinkelse på kunde 3 og 5 i dag. Tirsdag Hei. det kan være noe forsinkelse på kunde 7 ,8 og 11 i dag. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Uhm, kan du sjekke innleggene dine og sjekke om du skriver i korrekt tidsform? Slik eg tolker inngangsspørsmålet så lurer du på hvordan dette settes opp. Men slik eg leser det siste innlegget ditt så er dette allerede satt opp? Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Hei. Jeg skriver ikke i riktig tidsform, beklager. Et eksempel på hva det kan stå i mailen som skal bli sendt på Mandager Hei. det kan være noe forsinkelse på kunde 3 og 5 i dag. Et eksempel på hva det kan stå i mailen som skal bli sendt på Tirsdager Hei. det kan være noe forsinkelse på kunde 7 ,8 og 11 i dag. Så jeg lurer på hvordan man setter det opp sånn at outlook express 2007 sender denne teksten automatisk på de gitte dagene til de mail adressene som jeg da vil sende til. Var det bedre nå? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 OExpress støtter ikke scheduled sending, da må du over på fullversjonen av Outlook. Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Hei. Beklager, det er faktisk fullversjon av outlook jeg sitter med og ikke express. Jeg starter en ny tråd Beklager for slurvefeil Hilsen Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå