*F* Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) SanDisk® Eye Fi™ Wireless Memory Card Kom over denne her tilfeledvis mens jeg bladde igjennom reklamen i inboxen: http://www.komplett....612_extra#links Det er rett og slett et minnekort som kan sende bidlene automatisk til f.eks PC eller iPad når bildene er tatt, eller når du selv ønsker hvor genialt er ikke det? http://www.youtube.com/watch?v=I5qktatgrPs Ville bare gi dere dette tipset Syns konseptet var genialt, mulig jeg skaffer meg et selv etterhvert. Endret 27. juni 2012 av Evelen! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Genialt om man skal ha musikken i bilen, og ikke gidder hente minnekortet som står i spilleren. Edit: Evt perfekt for at vi skal ha en forstyrrende trådløs dings i nærheten, uansett hvor vi befinner oss! Endret 27. juni 2012 av Caddy Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Er vel ikke akkurat en fersk nyhet dette, men personlig ser jeg ikke helt nytteverdien. Jeg tar alltid bilder i RAW, og diss kan jeg vanskelig forestille meg kan forhåndsvises på iPad etc. Det eneste jeg hadde sluppet i mitt tillfelle er å ta minnekortet ut av kameraet og stikke det inn i kortleseren. Dette ser jeg på som en ganske enkel match, så jeg kan ikke helt se de helt store fordelene. Men bruker man kameraet i et studio 24/7 så slipper man jo litt manuelt arbeid, men bildene bør uansett sorteres og i mitt tillfelle importeres til feks. Lightroom og da ser jeg ikke den store nytteverdien. Sikkert litt fun factor, men ikke så stort mye mer tror jeg... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Kan det det har en grei nytteværdu når jeg f.eks skal ta bilde av den tingen min og laste opp på facebook. Tar skjeldent i RAW og sorterer etter mappestruktur. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Idene er god den, mye man kan bruke det til på flere nivåer både som profesjonell og amatør, men man har fått disse kortene et par år allerede og nå har flere og flere kameraer innebygget wifi så disse kortene vil nok forsvinne med tiden. Foreksempel så har Samsung dette i flere kameraer. Endret 28. juni 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 hvor genialt er ikke det? Ikke veldig. Faktisk syntes vi det var ganske ubrukelig da vi testet det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå