oyvindpe Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Jeg poster denne her, da det viser seg at dette problemet ikke er telefonrelatert. Har sett andre hatt problemer med andre telefoner. Problemet er altså: I uka som gikk begynte jeg å oppdate at telefonen arbeidet tregt og ble uforholdsmessig varm uten at det ble brukt til noen kevende applikasjoner. Samtidig tappet batteriet seg mye raskere enn tidligere. Jeg stusset samtidig på at jeg hadde brukt bra med MB av min kvote, men siden jeg har 1GB pr. måned, og hadde over 500 MB igjen, tengte jeg ikke så mye over det. Før et par dager siden. Da fikk jeg plutselig melding om at månedsgrensa var nådd for juni. Jeg skjønte fint lite, og sjekket innstillingene. Her oppdager jeg at jeg har brukt over 500 MB (!!!!!!) på bare et par dager! Videre undersøkelser viser at det er exchange-tjenester som er synderen. Hva i alle dager foregår? Jeg har ikke endret noen instillinger i exchange. Dette oppstod helt plutselig. Litt opplysninger: Exchange synker outlook fra jobben (Ikke hotmail eller andre) 1 ukes synk-periode Ikke automatisk nedlasting av vedlegg 2kb grense pr. e-post som hentes Synker e-post, kalender og kontakter I løpet av perioden den har løpt løpsk, har jeg mottatt kanskje 5 e-poster UTEN vedlegg. Dette er altså data som overhodet ikke har noe med å gjøre med størrelse på e-poster å gjøre. Jeg har nå huket av for "begrens bakgrunnsdata" under exchange-innstillingene under Databruk, men jeg ønsker ikke dette. Jeg ønsker fortsatt at den skal synkes som normalt. Noen som vet hva som skjer, og hvordan permanent løse dette uten å deaktivere handlinger i Exchange? Telefon: Samsung Galaxy S3, Android 4.0.4 Endret 24. juni 2012 av oyvindpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå