Gå til innhold

Party, party. Hvordan er hotell Perla, Sunny Beach?


Anbefalte innlegg

Om knappe 11 dager skal jeg til Bulgaria og bo på hotell Perla. Gleder meg enormt! :w00t:

 

Om du har vært der, så ville jeg ha satte stor pris på om du kunne ha fortalt hvordan hotellet er, og hva jeg kan gjøre på sunny beach. Er 17 år gammel jente som liker å feste, men må reise med foreldrene mine.. Håper på å møte mange nye mennesker!

 

Har du noen erfaringer med hotell Perla, eller sunny beach generelt?

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-277163

Jeg har vært på Sunny Beach en gang for noen år siden. Vi bodde på et hotell som het Jeravi Hotel, som var veeeldig bra! Jeg var ikke mer enn 13-14 år når vi var der da, så var ikke gammel nok til å drikke (drakk min første rusbrus der tror jeg, hehehe), men husker det var bra partyliv om nettene og i gatene! Jeg skal ihvertfall tilbake neste gang jeg skal til varmere strøk uten foreldre :D Jeg tror hotellet ligger rett ved største klubben på Sunny Beach, og der hørte vi ihvertfall at det var veeeldig mye liv om nettene! Misunner deg :yucky:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg storkoste meg der! Jeg såg på wikipedia at det er 18 års grense på alkohol, men jeg fikk lett kjøpt en jegermeister uten noe tull :) Skal deffinitivt tilbake til Sunny Beach jeg også med noen venner! Hvem vet, kanskje jeg møter på deg den gangen? Nå sitter jeg å leter etter billige reiser for høst/vinter, jeg må tilbake til sol! Er jo ingenting her i Norge......

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest member-277163

Hehehe jepp! Jeg gleder meg ihvertfall til jeg skal tilbake :wee: Men første reisen skal jeg til Hellas, har lyst til en fin og rolig plass! Også blir det nok Sunny Beach! Men spørst når pengene strekker til da, for en student som ikke bor hjemme! Hehehe. :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...