Populært innlegg theajos Skrevet 4. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg heter Thea og er av det kvinnelige kjønn, noe som betyr at jeg hverken er veldig intelligent eller interessant. Vi vet alle at mine interesser består av shopping, prat om eggstokker og andre kvinnelige problemer, ta bilder av cupcakes som jeg lager og se filmer med glitrende blodsugere. Jeg er i tillegg blond (tenk det, jeg bør komme meg tilbake til kvineguiden asap!), elsker å ta bilder av meg selv og høre på Justin Bieber. Jeg er så klart veldig opptatt av spill og sånn, favoritten er The Sims!!! Det er ikke noe særlig mer å si om meg, er veldig overfladisk så ikke grav noe dypere under overflaten. Håper jeg får en fantastisk velkomst, gleder meg til å begynne diskusjonen! XOXOXO 15 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Velkommen til forumet Thea Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Velkommen, du blir vell den nye babe'en her Lenke til kommentar
theajos Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Thank you, good sirs. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 En ære at flere jenter blir medlem av den middels store kulten vår her. Velkommen Lenke til kommentar
theajos Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Takk skal du ha! Men ærlig talt så er jeg ikke så verst grei og dere kan bare spørre hvis det er noe dere lurer på! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 "Jeg heter Thea og er av det kvinnelige kjønn", er det sant? Kanskje du blir den første jenta jeg snakker med : 7 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Takk skal du ha! Men ærlig talt så er jeg ikke så verst grei og dere kan bare spørre hvis det er noe dere lurer på! Da går jeg hardt inn, og spør om følgende: Favorittserie, favorittfilm, favorittmusikk, favorittmat, fritidsinteresser, seksuell legning, eventuelle studier, favorittland. Go. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Velkommen! Hva fikk deg til å bli medlem på forumet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ååånei. Jente registrerer seg på forumet... Brace yourselves - shitstorm incoming 6 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Favorittserie: Mange å velge mellom, nå går det mest i Game of Thrones, Revenge, IASIP og Sherlock, men favorittene er Twin Peaks, Buffy, Firefly og BSG. Film: Grey Gardens, Requiem for a dream, The fly, Star Wars, Bondock Saints, Trainspotting og selfølgelig alt med zombier. Favorittmusikk: Hører på sinnsykt mye forskjellig. Pink floyd, Bare Egil Band, The Cure, Sonic Youth, Blondie, Electric Guest, Pixies, Prince, Ja, listen kunne fortsatt i evigheter. Vet jeg banner i kirka nå, men jeg hater dubstep! Favorittmat: Taco og/eller Nachos, Fiskegrateng (NAM), alt som inneholder spor av sjokolade og crème fraiche! Fritidsinteresser: Kjøre rundt på sparkesykkelen min, lese, spille, spise usunt, bade, livemusikk og jobb. Hetrofil. Har gått teaterlinja på vgs, nå tar jeg allmenn påbygg. Jobber med psykisk utviklingshemmede, vet ikke hva jeg skal utdanne meg som. Favorittland: Føler ikke at jeg kan velge når jeg strengt tatt ikke har vært i alle land i hele verden, men nordkysten av Norge er jo fantastisk vakker. Kan iallfall nevne de landene jeg vil til: Nicaragua, Island, New Zealand, Bali og Indonesia og egentlig alle land som er varmere enn Norge. Er så grei at jeg legger med en liste over mine favoritt spill også jeg; LoL, Portal 2, Amesia og Half life 2 blant annet. Jeg er også en selverklært nintendo elsker og da særlig Mega Man, Legend of Zelda (liker alle, kanskje tp mest), Final Fantasy og Mario Bros 3! Puh, nå er jeg utslitt. Besto jeg eksamen Mr.? Velkommen! Hva fikk deg til å bli medlem på forumet? Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri! Ååånei. Jente registrerer seg på forumet... Brace yourselves - shitstorm incoming I am not worried, Sir. Endret 5. juni 2012 av theajos 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Favorittserie: (...) Firefly og BSG. &--#60;3 Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri! Dette er sant. Og litt irriterende. Alltid en diskusjon her om temaet om du googler noe på norsk. Endret 4. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 4. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. juni 2012 Hver gang jeg googler noe så havner jeg på mystisk vis her.. Bedre sent enn aldri! Jeg havner alltid på Kvinneguiden. Det sier kanskje mer om søkevanene mine? PS: Island er fantastisk! 20 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg havner alltid på Kvinneguiden. Det sier kanskje mer om søkevanene mine? PS: Island er fantastisk! Hehe, pai og strikkeoppskrifter du søker etter da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Puh, nå er jeg utslitt. Besto jeg eksamen Mr.? Med god margin. Godt svart. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Med god margin. Godt svart. Så fint for meg! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Velkommen Jo, takk takk! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Regner med at du liker små søte 15 år gamle gutter? Endret 5. juni 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Velkommen. Veldig fin musikksmak forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå