Linepusle Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Bruker: Linepusle Utstyr: Nikon D40 Nikkor DX 35mm, 18-55 mm og 18-200 mm Deltakernivå: Pingle Utfordring: Siden dette er min første fest, velger jeg refleksjoner, som jeg allikevel ser ut til å fotografere når jeg ser dem. Jeg vil ikke begrense meg til ett objektiv, men forsøke å bli bedre kjent med 35 mm min. Endret 10. juni 2012 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Så hyggelig at du blir med! Gleder meg til å se bildene dine. Takk for idag forresten! Nå skal jeg se om jeg fikk tatt noe som jeg kan bruke. Ikke helt umulig at det blir en Volkswagen. :!: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja, flott Linepusle....det er ellers mest "manns-dominert" her, så vi får gjøre oss litt gjeldende. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) 2. juni På vei hjem fra fototreff i dag, gikk jeg forbi byggeplassen der kjøpesenteret KBS er i ferd med å finne form og fasade. Et utbygg på sørøstlig side av bygget har en blank, svart overflate på undersiden, som reflekterer veggen under: Litt Exif: 10/800 sec, F/11 Objektiv: 18-200 Endret 2. juni 2012 av Linepusle Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Wow...skikkelig Modern Art ble det. Nydelige farger og fin komposisjon. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 3. juni Var på Afghanistan-utstilling på Vitenskapsmuseet, og vandret langs Nidelven mot Nidarø og tilbake over Ila/Kalvskinnet. Rikelig med refleksjoner der, selv om Nidelva gikk ganske grå og stri. Bildet for dagen fant jeg langs stien ved Nidarø. Exif: 10/12500 s, f/3,2. 35 mm. 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 To fine bidrag med totalt forskjellige uttrykk, liker godt komposisjonen og motivet i #2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nok en flott reflection; synes utsnittet ditt av treet ble veldig vellykket. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fin start ble detta, med sterke farger og flott komp. Likte 2juni godt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Gode refleksjonsbilder - liker godt det første som er rimelig abstrakt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 2 juni bildet er helt i min gate. Har en svakhet for abstrakte bilder, og fordreide refleksjoner. Bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Flotte refleksjoner! Første bilde favoritt så langt. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Så hyggelig at dere synes det abstrakte er best - det er jo desidert morsomst å finne! Dagens bilde er fra St.Olavs Hospital i Trondheim (på vei fra et møte :-), med en gangbro mellom to bygg som speiler seg i en vindusfasade: Exif: 1/1000 sec, f/4,5. 35 mm. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Kjempeflott, Linepusle.....tenkte på deg da jeg tok mine "reflections"-bilder på Gløshaugen i dag, så møtte jeg deg like etterpå.... Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Flotte refleksjoner og mye å se på. Flott! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fin start på festen med intressante og varierte bilder. Liker spesielt det förste - kreativt og spennende. Gårdagens er også bra. Morsomt at se det, for jeg gikk også der igår (for förste gangen)! Tok et bilde litt lenger ifra (ble ikke bra). Tenkte ikke på å gå "inn". Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for hyggelige kommentarer. Jeg prøvde meg på ulike beskjæringer for å få fram personen oppe på gangbrua, men ble ikke fornøyd med noen av dem... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Glemte å si det, men personen var det förste jeg la merke til når jeg åpnet bildet, så du fikk til det bra, synes jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Nok en spennende refleksjon. Her skjer det en del mere enn det første øykast skulle tilsi. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Flott den siste her. Det som fanget min interresse var figuren oppe til venstre. Ganske uanseelig og liten, men likevel det som fanget blikket mitt først. Bra jobba! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå