torarv Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Legger dette spørsmålet inn i en ny tråd siden det er nok en del som ikke kommer til å få dette til å fungere.. Det jeg lurer på er! Prøver å logge inn på spotify, men en advarsel stopper meg.. Lyder sånn her: Spotify Mobile consumes large amounts of data. If you stream music over mobile networks, it's important that you have a flat rate (fixed price for data transfer) subscription. Please check with your mobile operator if you are uncertain. Trykker på OK, men da kommer bare advarselen opp igjen Noen som vet hvordan jeg kan komme meg inn? Takker for svar Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hvis du ikke lastet ned preview-versjonen, så er denne å anbefale på Android 4. Versjonen som ligger på Play (Market) har ikke vært oppdatert siden november 2011 og er kjent for å lage krøll på ICS. Merk at du må tillate installasjon fra ukjente kilder for å installere Spotify Android Preview. 1 Lenke til kommentar
torarv Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Nå kom jeg meg vertfall inn, men programmet klikker hele tiden.. :/ Grunnen til beskjeden i sted var at det hadde sneket seg med ett mellomrom etter brukernavnet og da ble det kluss Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg la inn Spotify fra Google Play (Market) først siden det er den eneste måten å få filene lagret på eksternt sd kort,så oppdaterte jeg til preview versjonen. Fungere utmerket her. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Logg ut igjen og så inn igjen og fjern mellomrommene i brukernavn. dette har fungert for de i andre tråden Lenke til kommentar
torarv Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Kom meg inn tilslutt, men det er forsatt ett problem. Spotify svarer ikke noen gang, bare klikker.. blir forbanna! Edit: Har nå klart å komme meg inn og alt fungerer som det skal. Det som skal til er. - Last ned spotify på vanlig måte. - Pass på at det ikke er et mellomrom etter brukernavnet eller passordet. - Trykk ok på advarselen og logg inn. - Trykk deretter på denne linken: http://www.spotify.com/no/download/previews/ og last ned androidversjonen. - Når den er ferdig lastet opp forteller telefonen deg at den ikke tillater nedlastninger fra andre steder enn fra Google Play (Marked). Du tilater dette ved å gå inn på Instillinger > Sikkerhet > Ukjente kilder > huk av. - Så trykker du på linken du lastet ned (ligger i varslene) og woala! Endret 2. juni 2012 av torarv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå