pululf Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Hei hei! Du tok turen innom kommentartråden, ja? Her er det bare å skrive i vei hvis det er noe du ønsker å se eller spørre om! Hvis du ikke har lest workloggen først, kan du komme dit ved å trykke på linken: Pululf bygger en coilgun Endret 20. mai 2012 av pululf 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Følger med dette blir spennende! Endret 21. mai 2012 av The Crusher 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Neste år blir det en Tesla coil? 1 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Skal bli spennende og se resultatet av dette her 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2012 Neste år blir det en Tesla coil? Kanskje det? Hakket mer avansert da, og er ikke veldig fan av å jobbe med høyspenning Dessuten er det mange deler som må lages for hånd, og det har jeg ikke verktøy til. Neste sommer er jeg forhåpentligvis på sommerjobb i utlandet også Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Dette blir spennende å følge med på Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jævlig fett. Denne skal følges med på. Fulgte nøye med på det forrige prosjektet ditt. Lov oss masse bilder og film 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Jævlig fett. Denne skal følges med på. Fulgte nøye med på det forrige prosjektet ditt. Lov oss masse bilder og film Klart! Det forrige prosjektet strandet litt, siden jeg ikke fikk den til å fungere noe særlig. På dette prosjektet har jeg planlagt i mange måneder og brukt rikelig med penger på deler, så burde nok fungere. Bilder og videoer i massevis! 2 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Liker scopet ditt, hvor har du fått tak i det? Dyrt? Lenke til kommentar
t0mm96 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Liker scopet ditt, hvor har du fått tak i det? Dyrt? Ligner på dette. Lurer også på om du er fornøyd med scopet, hvordan er det i bruk? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Liker scopet ditt, hvor har du fått tak i det? Dyrt? Lurer også på om du er fornøyd med scopet, hvordan er det i bruk? Jeg har ikke brukt det så mye, så kan ikke gi et fullt svar. Jeg tror at tidsoppløsningen er litt dårlig (1sampling/2µs), og skjermen har ganske dårlig innsynsvinkel. Men den gjør jobben, og er ganske billig. Se linken til Tomm. Interfacet er også litt kronglete, siden man må gå gjennom en lang liste for å komme til den instillingen man vil. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Kommer du til og poste en film av dette her i aksjon når du er ferdig med det? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Kommer du til og poste en film av dette her i aksjon når du er ferdig med det? Så klart 1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Steike! Ser tøft ut! Nesten rart dette ikke er ulovlig, er jo bortimot mer farlig en pyroteknikk jo Lykke til videre ! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Comming along nicely. Ser bare mer og mer fett ut. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Dårlige nyheter: Det ble en kortslutning under avfyringen, og igbt-modulen ble herpa. Jeg har bestemt meg for å legge prosjektet på is siden sommerferien snart er ferdig, og at en ny modul vil koste 2-3 tusen kroner. Beklager dette for alle som har fulgt med! Endret 31. juli 2012 av pululf Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Hadde gledet meg til å se den fungere. Vil du fikse den om en tid, eller dropper du den fullstendig? Har du funnet feilen, så dette ikke skjer igjen? Endret 1. august 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Blæh! Hadde virkelig sett frem til å se det ferdige resultatet her! Synd ibgt-modulen tok kveld, håper du tar opp prosjektet igjen Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Hadde gledet meg til å se den fungere. Vil du fikse den om en tid, eller dropper du den fullstendig? Har du funnet feilen, så dette ikke skjer igjen? Vel, siden jeg kun kan jobbe på den i sommerferien, så er det nok en stund til jeg kommer til å fortsette på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå