Gå til innhold

[Løst] En melding til Moderatorene! Vi brukere krever retten til å trade på dette forumet! - Et klagebrev.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter at det burde være lov (når det kommer til slikt som diablo)! Kanskje mulighet med en tråd under diablo-avdelingen som er rettet mot trading?

 

edit: items mot gold/andre items som argoniel sier, ja(=

Endret av Anech!
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare opprette ditt eget forum om det ikke er lov her?

 

Ja, det var en god ide! Så kan jeg få 10 personer fra forumet over, som ikke bruker forumet etter en uke.

Som tidligere nevnt i tråden er dette kanskje Norges største samling av Diablo 3 brukere fra Norge, og dermed en perfekt arena for handel og bytting av utstyr.

 

Støtter at det burde være lov (når det kommer til slikt som diablo)! Kanskje mulighet med en tråd under diablo-avdelingen som er rettet mot trading?

 

Akkurat det jeg også tenkte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man bruke penger i Diablo 3 ?

 

er ikke helt med..

 

De anslår at auksjonshuset hvor man bruker ekte valuta åpner 25/05/12, og der kan man bruke ekte penger på virtuelle varer, for å slippe at brukere må gå på tredjeparts sider som selger virtuelle varer som jobb. Blizzard merket dette i Diablo 2, og så seg lei av alle klagene som kom inn om å ha blitt lurt for ekte penger av disse sidene, så derfor opprettet de et auksjonshuset som vil bruke ekte penger for varer, for de spillerene som er interessert i det.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg støtter forslaget, diablo er jo et spill som handler om å finne gear, trade det og skaffe deg selv best mulig.

Det burde være lov å kunne selge/gi bort items til andre brukere på forumet om man skulle ønske det fremfor å bruke AH..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man bruke penger i Diablo 3 ?

 

er ikke helt med..

 

De anslår at auksjonshuset hvor man bruker ekte valuta åpner 25/05/12, og der kan man bruke ekte penger på virtuelle varer, for å slippe at brukere må gå på tredjeparts sider som selger virtuelle varer som jobb. Blizzard merket dette i Diablo 2, og så seg lei av alle klagene som kom inn om å ha blitt lurt for ekte penger av disse sidene, så derfor opprettet de et auksjonshuset som vil bruke ekte penger for varer, for de spillerene som er interessert i det.

 

Nei trur det bare er skalkesjul,

 

sjekket siden og alt var ok helt til jeg fant dette, (We collect a fixed transaction fee for each piece of equipment sold in the real-money auction house )

 

Dette er jo bare sirkus, dum måte og sloss mot spille selgere, gjøre det samme som de selv.

 

Her er den beste måten og såss mot dem, gjøre spillet offline!

 

Og de har enda ikke bestemt om de skal selge ting selv....

som tyder at de blir og gjøre det -_-

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet?

I stedet for å ta 100 kr/mnd for å vedlikeholde servere som i wow, så får blizz 15% eller 30% av summen ved salg fra de som VELGER å bruke RMAH.

Og hvis de skulle selge items selv også, så er jo dette akkurat det samme som foregikk i diablo 2, men uten risiko for at du betaler ekte penger uten å få noe igjen.

Man vil altså slippe goldfarmers og hackers o.l. Samtidig som de spillerne som ønsker det kan bruke penger på spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet?

I stedet for å ta 100 kr/mnd for å vedlikeholde servere som i wow, så får blizz 15% eller 30% av summen ved salg fra de som VELGER å bruke RMAH.

Og hvis de skulle selge items selv også, så er jo dette akkurat det samme som foregikk i diablo 2, men uten risiko for at du betaler ekte penger uten å få noe igjen.

Man vil altså slippe goldfarmers og hackers o.l. Samtidig som de spillerne som ønsker det kan bruke penger på spillet.

 

Nå har jo ikke Blizzard noe med salg på nettet og gjøre,

Og de som er så dum og kjøpe fra en upålitelig siden kan bare ha det sån,

 

Blizzard trengte ikke blande seg, inn, de mister ikke penger på noe,

Bare skalkeskjul for og teste ut om de kan tjene penger,

Trust me, de gir faen i om du går på en shabby side og kjøper en character for 400 kr.

De bare banner deg. så lett er det.

 

Vedlikeholde servere ??? prøver du og få meg til og le?? dette er ikke Wow

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Du tror serverne går på luft? Eller at de ikke må bytte defekt hardware i de?

 

Blizzard ser sitt snitt til å tjene litt penger, samtidig som de gjør det enklere for brukere som ellers hadde handlet på andre steder.

 

"de mister ikke penger på noe" ?

Lenke til kommentar

Å nei?! Vil de tjene penger? Jeg trodde man lagde spill og lignende for å ikke tjene penger jeg.

 

Så klart de vil tjene penger, men denne modellen er en mer valgfri en.

I stedet for at man MÅ gi 100 kr/mnd eller 50 eller 20 eller whatever.

Det at andre kjøper gear/gull skjer uansett, det vet vi fra tidligere onlinespill, men nå har alle muligheten på lovlig vis og det vil eliminere behovet for bots som ødelegger spillopplevelsen for andre (som vi opplevde f.eks. i wow)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i at det kanskje kunne vært nyttig med en trade-tråd, men vil ha meg frabedt formuleringer som "Vi brukere krever retten til å trade på dette forumet!". Trådstarter snakker på ingen måte for meg, og såvidt jeg vet heller ikke for særlig mange andre.

 

"Vi brukere" krever med andre ord ingenting, ettersom vi ikke er en homogen gruppe med de samme krav og ønsker.

 

Og jeg forstår ikke hvordan noen på alvor kan mene at de har rett til å kreve noe, enda mindre hvordan de kan mene at de faktisk har en rett til å bytte/selge ting her som er tatt fra dem.

 

/facepalm

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...