Godsaker Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Xenonauts på kickstarter nå. De vil bare ha 50000 også! http://www.kickstart...41191/xenonauts Demo også! 1 October, 1979: Unidentified forces arrive in Earth orbit, presumed of extraterrestrial origin. Panic spreads globally when attempts at communication fail, and efforts to repel invaders scouting the upper atmosphere are met with heavy losses and little success. Only a single successful interception occurs, conducted by modified aircraft that appear at least partially resistant to the extraterrestrial weaponry. Following this victory, a clandestine organisation known only as the ‘Xenonauts’ establishes communication with the major world powers and claims responsibility, demanding both funding and authority to operate within their territory and airspace in exchange for protection. For humanity, a glimmer of hope remains – if they can withstand the attacks long enough unravel the secrets of the alien aggressors, the Xenonauts may find yet a way to defeat the alien invasion. Should they fail, millions of years of human history will be brought to a close in mere months… Endret 9. mai 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Stakkars personlige økonomi for tiden..... 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 De har lagt til en torrent for demoen der også nå (i tillegg til de 2 andre linkene). Mao nedlastingstid nå! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Godsaksdemo. Kræsja når jeg kasta en granat mot siste alien på brettet da, uhørt. Ellers enn det var den taktiske slåssinga bra. JA2-aktig sikting også er et pluss. (Ikke at det er aiming levels i Xenonauts, men bytte mellom snap/aimed/burst med høyre museklikk.) Endret 9. mai 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Funded! Tok 56 timer å nå målet. Er verdt en trippelpost, det. Får se hva de får lagt til om de får enda mer da. Det er jo tross alt 30 dager igjen. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nok et interessant KS-spill dette! Vanvittig mye bra på den fronten! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Noen som vet om spillet vil komme ut på Steam eller i fysiske butikker? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Noen som vet om spillet vil komme ut på Steam eller i fysiske butikker? Kommer iallfall på Steam. Can I have a Steam key for Xenonauts? Yes, you will on release. We have now signed a distribution deal with the good folk at Valve. Xenonauts will use Desura for distributing pre-order builds until the game is finished, which is a similar service to Steam but is more geared towards indie games. At release, all pre-orderers and Kickstarter backers will be given the choice of a Desura or Steam key for their pre-order. Endret 15. mai 2012 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Når jeg først er i gang: Vet du om de har en utgivelsedato de sikter seg inn på og? Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 De satser på oktober vist jeg husker rett. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Noen som har spilt dette i det siste? Regner med at det har blitt oppdatert og forbedret en hel del siden siste post her ifjor. Ser det ikke er sluppet enda og har early access i Steam for 16.99 euro. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 her inne i versjon V19. Som er siste før det slippes nå. Spilt det litt og ja minner meg mye om gamle x-com. Må bare ha tid til å spille mye av det. For det er ikke et spill som det holder med en halv time nå og da Lenke til kommentar
liealot Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvor tro er det mot orginalen? DIgger nye Xcom, men er veldig linjert. Husker at på maks vanskelighetsgrad på gamle xcom, så angrep jo aliens basen din 12 januar eller noe slikt. Good times. Akkurat det er kanskje ikke nødvendig, men at du selv velger litt hvordan du går frem hadde jo vært nice. Og hvordan funker funding-biten? hmmm, merker at jeg skal ta meg en titt til på hjemmesiden, tittet på det når jeg hørte om det første gang, men ikke spesielt siden da, er en stund siden.. Lenke til kommentar
Murgel Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ikke noe mer funding nå, Er tilgjengelig på steam. Som early Access spill. De jobber mye med å forbedre AIen nå før de skal utgi spillet. Og fikse bugs.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Noen som har prøvd nå etter v1.01 kom? Har kjøpt og lastet det ned, men ikke hatt tid å fyre det oppe enda. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nyskjerrig på denne selv, spilte de tre første (enemy unknown, terror from the deep og apocalypse) masse når jeg var yngre, og lurer på om dette er verdt litt tid. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har lagt ned noen timer i det nå, og det er mye av det samme de gode gamle spillene. Litt forenklet er det, men ikke i nærheten like mye som fjorårets Xcom tragedie. Så om du likte de gamle spillene, er det ganske sikkert at du vil like dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå