Gå til innhold

Viktige annonseringar -- LES FØR DU POSTAR HER


Anbefalte innlegg

Før du sender inn klage

 

Skrevet av invictus.

 

Hei

 

Jeg begynner å gå lei av å skrive samme svar på alle tråder som dreier seg om forumet, og lager derfor en liten informasjonstråd her.

 

Ved klage:

 

Hvis du har en klage på enten en moderatør, en bruker, en tråd, eller noe annet som dreier seg om forumet så har du 3 alternativer.

 

Det første er å sende en privat melding til en moderatør. Hvis klagen gjelder en moderatør kan det lønne seg å kontakte han/hun først for å prøve å løse det uten å blande inn utenforstående. Hvis dette ikke nytter så kontakt en annen moderatør eller følg en av de andre alternativene.

 

Det andre er å bruke "varsle mod" knappen. Dette gjelder spesielt hvis det dreier seg om en tråd, eller en bruker. Da vil vi få oversikt over hvilken tråd det dreier seg om, samt en kommentar fra personen som sier ifra.

 

Den siste metoden er å kontakte [email protected]. Her er det som sagt 5 stk som sitter å mottar epostene, og svarer så godt de kan. Hvis det er en omfattende klage vil den bli diskutert av flere enn bare en person. Hvis klagen gjelder en person i styret vil denne personen bli holdt utenfor diskusjonen og avgjørelsen.

 

I enkelte tilfeller kan også å skrive en tråd i forumet være et alternativ slik at andre kan komme med synspunkter og kommentarer. Dette gjelder IKKE hvis klagen gjelder en tråd, en bruker, eller en moderatør, da vi ikke på noen måte ønsker uthenging eller flaming.

 

I alle tilfeller ønsker vi at brukeren skal komme med saklige argumenter/begrunnelser, og gjerne henvise til tråder og retningslinjene. Generelle klager uten noen form for begrunnelse, argumenter, o.l. kommer antagligvis til å bli ignorert.

 

Ved spørsmål:

 

Vi svarer så ofte og hurtig vi kan på spørsmål som kommer inn på support-eposten. Vi har desverre ikke kapasitet til å svare på spørsmål som ikke dreier seg om forumet, så "hvilket skjermkort er best" o.l. bør heller tas på forumet enn på support-eposten.

 

Videre:

 

Hvis det er noe usikkert med det jeg skriver her så ta kontakt så skal jeg oppdatere det.

 

 

 

Når forumet går i sirup

 

Skrevet av yummy.

 

Når forumet er tregt, skal dere IKKE trykke på "send" flere ganger. Når du trykker "send", er innlegget ditt sendt til forumet i løpet av ekstremt kort tid. Dersom det går lang tid før du får opp beskjed om at innlegget ditt er postet, skal du altså IKKE trykke "send" flere ganger. Det som da skjer er at du poster samme innlegg flere ganger.

 

Løsning: Merk teksten du skrev (klikk i boksen og trykk først CTRL+A og så CTRL+C). Gå tilbake til tråden du skulle svare på og trykk "oppdater" (som regel F5). Dersom posten din mot formodning ikke skulle ha kommet fram, kan du forsøke å poste den på ny. Da klikker du på "svar" -knappen og klikker så i boksen der innlegget skal skrives. Trykk så CTRL+V og deretter "send". I verste fall må du vente en god stund, men innlegget _kommer_ fram.

 

Følg disse enkle forhåndsreglene, så slipper du å oppleve at du poster dobbelt / trippelt osv. - og så slipper vi moderatorer å rydde opp etter deg.

 

Dersom skaden skulle være skjedd

Dersom du kan, rediger innlegget ditt og fjern all tekst (kan erstattes med vilkårlige tegn). Deretter klikker du på knappen "varsle mod" og gir beskjed om at vi skal fjerne noen poster. Husk å fortelle hvilket brukernavn du har.

 

TAKK FOR HJELPEN!

 

KiloGram kombinerte ein haug med trådar inn i denne, den 13. oktober 2003.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...