Bjørnli Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Her kan dere legge dagens bilder. God plass i bilen! Kult nå, men kanskje ikke så kult for treet om noen år når det har vokst seg stort og tykt. Vi tok en liten avstikker og fant andre motiver også. Endret 5. mai 2012 av Bjørnli 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Flere fra meg: Blue No one can hear you scream. Godt bortgjemt. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Den bortgjemte virker kjent Her er noen få fra meg: God lufting: Pinhole-helvete slår til igjen: Skogsidyll: Pretty in pink: 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2012 Fine bilder tomsi, flere fra meg: Postman Pat sin bil? Linjer Samling Det var det jeg hadde for idag, nå er det snart kvelden her så orker ikke gjøre klar mer. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Det siste der "samling" ligner fælt på et EPA-treff Akkurat ferdig med litt jobb/kontorarbeid så det blir ikke bilder fra meg før tidligst i morgen, men eller takk for et meget interessant treff, glemte i perioder at jeg var der for å fotografere, ble satt ut av alle de kostbare reservedelene som bare lå der og rustet, så fort verdier for flere titalls-tusen over alt, foreksempel fler VW T1-busser Et plass som absolutt frister for gjentagelse. http://www.youtube.com/watch?v=SsaBYyjhHuo Endret 5. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Helt klart et EPA treff Jeg glemte å takke for et koselig treff, der værgudene prøvde å ødelegge, men feilet. Har nå tafset litt mer på bildene og har her noen fler smaksprøver: Mer Pinhole-helvete: En gang i tiden var det å ha blå dekk, det hotteste som fantes*: Svensk småbruksidyll: Glassfiber is da shit: Ikke en helt prefect ford: *) Eller slo det egentlig an noen gang? 1 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Takk for turen til bilkirkegården gutter! Ligget der lenge? Hvem kom først, bilene eller treet? Neste tur går til Östervall skog En liten tur ned til vannet..... Kan den restaureres og bli tett? Litt fra den trolske skogen Har alltid ønsket meg en cabriolet 2 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Bussen til Östervall skog fant jeg også Linjer Järn & Byggnadsvaror Arvika Forresten: sjekk dere for flått!! Jeg tok en på meg som satt på benet :/ Endret 6. mai 2012 av Bjørnli 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 mine siste bilder tror jeg. Kø: Unik lessis 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Dårlig med flått her. Mye interessant fra dere - liker godt lessis sitt dekk som har ligget en stund og vinkelen på cabriole-en. Av Bjørnli sine, så synes jeg Blue og Godt Bortgjemt er de beste. Samt bildet av lessis da. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Måtte ut på en lang skogstur når jeg kom hjem igjen, hjemme i 5 min før det var å hive seg i bilen og til skogs. Tog ulykke I tillegg skulle jeg bort så dette er det enste jeg har fått sett på Litt fjæring er kjekt å ha Opel Rekord Stedets luksuriøse toalett Noen trenger ambulanse for å komme videre, her i tilfellet en traktor i ambulansen. 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Her er noen fler fra meg: Litt rust En folkevogn - med motor! Det gror godt her. 1 Lenke til kommentar
JonH Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Skulle gjerne vært med på turen, men hadde ikke barnefri denne helgen... Håper det blir flere turer dit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Du skal ikke se bort ifra det. tomsi snakket litt om en ny tur da vi var der men det blir vel ikke før til sommeren(?). skal hoppe over å være natteravn før neste tur slik at jeg er litt mer sosial i bilen. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Stresset helg så da blir jeg litt treg med å poste bilder Her er noen smakebiter, flere følger utover i uken Først så stoppet vi på Tøckfors nye storsenter for å handle litt drikke. Utrolig nok så så jeg bare en bil som hadde kjøreforbudt, så alle andre der er nok godkjent etter Svensk standard Naturen gir mye av området en utopisk stemning. Endret 6. mai 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Mye fine bilder fra folk, skal gå igjennom alt mitt på nytt imorgen for å se om jeg finner noe mer:) men, jeg tok usedvanlig lite bilder på treffet, var så hyggelig å prate med folk og glane på gamle vrak at man glemte seg bort litt så får se om det blir no flere bilder. uansett hvis det blir treff der igjen så er jeg gjerne med Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Tror ikke det bør satse på noe sommertreff der. Helena var der første gang på sommeren, og ble fullstendig oppspist av mygg. 20-30 bitt bare i panna. Så hold treff der på våren eller høsten, eller forbered dere på å pakke dere selv ekstremt godt inn på sommeren. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Her er noen av mine bilder. 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Litt fler i fra min side, fått sett igjennom noen få bilder inne i mellom skoleoppgavene. En vindusvisker er blidt til en mosepusser Morris Flere biler en bare en som hadde Kjøreforbud. Kan ikke skjønne hvorfor, for så lav fart bilen vil oppnå er det ingen fare med tanke på kollisjoner. Endret 7. mai 2012 av k-h-s 1 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hadde en prat med min kamerat som bor like i nærheten i går kveld. Det er nå bare 1/3 igjen av opprinnelig skrot. De er blitt pålagt å fjerne resten også. Spurte hvem som da skulle betale. Det måtte nok de som eide skrotet gjøre. Fikk høre at de var stinn av pæeng. Hver helg var det folk som tok turen og gikk blant bilene, så vi var nok ikke de eneste. Det så vi også da vi var der, selv om været var så som så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå