Vidkun Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Årets GT Academy startet 1. mai, men Norge er av en eller annen grun utelatt fra det gode selskap. Hvis du lager en engelsk bruker på PSN, kan du laste det ned gratis fra PS store. Deretter kan du spille som enten din nye engelske bruker, eller din gamle norske bruker. Du kan spille uten å ha GT5. Lenke til kommentar
Moby Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Dårlig gjort av sony dette er eneste lista over land jeg har klart og oppdrive: europe: UK & Eire, France, Spain, Portugal, BeNeLux, Poland, Switzerland and Austria Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Europe: Belgium, the Netherlands, and Luxembourg France Italy Spain and Portugal Switzerland Austria and Poland UK and Ireland The United States of America Russia Germany Endret 4. mai 2012 av Vidkun Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 "Hvis du lager en engelsk bruker på PSN, kan du laste det ned gratis fra PS store." Hvordan lager jeg en engelsk bruker? Beklager min newbitet. Lenke til kommentar
NikZer Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 GT Academy 2012 har blitt gjort tilgjengelig for nedlasting i flere land nå: http://eu.gran-turismo.com/no/news/d45515.html Det betyr at det ikke er nødvendig å opprette en engelsk bruker lenger. n Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Går det ann å vinne noe, selv om man er norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå