Redaksjonen Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Slik skrur du av AdBlock. Annonseblokkering skader oss 3 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Dere har i hverfall min fulle støtte Å skru av anonser via adblock er imo det samme som å laste ned piratvarer. Ved å lese på siden leser du artikkler i bytte mot å utsette deg for reklame. 7 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Grunnen til at jeg bruker det er fordi jeg støtt og stadig ved uhell klikker på annonser på sidene, samt at enkelte annonser rett og slett fucker opp siden. Men kan være grei å legge hw.no inn i unntaksdomenet 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg rebjorn Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 Dere har i hverfall min fulle støtte Å skru av anonser via adblock er imo det samme som å laste ned piratvarer. Ved å lese på siden leser du artikkler i bytte mot å utsette deg for reklame. Det er jo ikke det. Fakta er at Adblock er et knallbra virkemiddel mot utrolig irriterende popup-reklamer, blinkende, misvisende annonser og annet tull. Reklamebransjen er kynisk, umoralsk og intrusiv og jeg har ingen moralske problemer med aa blokkere reklamer. Naar det er sagt skal jeg gjerne tillate reklamer paa hardware.no's oppfordring. 51 Lenke til kommentar
Populært innlegg oldgiffer Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 Gi meg en mulighet på abonnere på HW.NO (evt tek.no) med en gitt kostnad, som gir meg en HW.no helt uten reklame dersom jeg er logget inn. Regner med at dere allerede har gode tall på hvor dere tjener på unike brukere allerede, så prising burde da være en grei skuring. Ikke noe behov for unikt innhold til betalende brukere, men en rettferdig pris basert på hva dere i dag tjener på brukere passer sikkert ypperlig ;-) Grunnen til at i hvertfall jeg bruker AdBlock er enkel, reklamen tar vekk fokuset fra innholdet på siden, og når jeg ofte kun skummer igjennom så blir dette forstyrrende. Stor fan av HW.no, og ønsker å bidra med mitt, men reklame er noe møkk! 53 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Grunnen at jeg har det på er at jeg hater blinkende reklame gigantiske bilder og idiotiske plasseringer av dem Jeg kommer heller ikke til å klikke på dem selv om de hadde vert der. Jeg lar tekstbaserte reklame og simple bilder og reklamer som ikke sjenerer siden jeg ser på være påslått. Adblock har faktisk gitt lov til å vise simple reklamer gjennom deres filtre. Jeg synes også abonoment for å slippe reklame er greit, men ikke hvis det blir ulikt innhold for betalende. 7 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er jo ikke det. Fakta er at Adblock er et knallbra virkemiddel mot utrolig irriterende popup-reklamer, blinkende, misvisende annonser og annet tull. Reklamebransjen er kynisk, umoralsk og intrusiv og jeg har ingen moralske problemer med aa blokkere reklamer. Det er de irriterende popup-reklamene, og blinkende annonsene som betaler lønna til den siden du bruker. Og svært ofte kan ikke side eier velge hvordan slike reklamer ser ut, men de fr reklamen fra en tilbyder. Og det er ikke din oppgave å bestemme om du vil betale eller ikke, du kan bestemme om du vil bruke siden, eller ikke. Liker du ikke reklamen, drit i å bruk siden. 6 Lenke til kommentar
Cosmo7 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Gravde frem kontoen for å kommentere på denne. Prøvde å slå av blokkeringen på HW.no men jeg synes det ble for forstyrrende. For mye bevegelse og "støy". Spesielt det store banneret rundt nettsiden er spesielt slitsomt. Dessuten har jeg en uvane å klikke i det området på nettsider og da er det eksremt irriterende når det er en lenke over hele bakgrunnsbildet på nettsiden. Men jeg hadde gladelig betalt en månedsavgift på hardware og tilhørende nettsider for å slippe reklame. 9 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hva var poenget med det på forsiden? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snytefant Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Nå deaktiverte jeg adblocken, skal dette være en spøk? Endret 1. mai 2012 av Snytefant 71 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det måtte være en panda >.< Men dere på HW-nettverket har såpass av min respekt av jeg skrur av AB+ for deres skyld. Lenke til kommentar
SatanL4R5 Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Støtter dere her, der lager artikler vi leser, bare rimlig at dere skal få litt penger for det. Jeg skal skru av AdBlock når jeg er her framover Lenke til kommentar
Populært innlegg DCG Skrevet 18. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. april 2012 Den dagen det kommer reklame som a) ikke dekker hele siden og det er lett å trykke feil på og b) ikke er flash-baserte og tar lengre tid å laste inn en hele siden så skal jeg gladelig slå den av. Med det sagt så er hardware.no ikke på langt nær verstingen når det gjelder reklame. 18 Lenke til kommentar
Rer Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nå deaktiverte jeg adblocken, skal dette være en spøk? Hahah 2 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg deaktiverte nettopp AdBlock og ble bombandert med reklame. Jeg støtter gjerne hw.no men mengden med annonser skremmer meg en smule. Jeg skjønner jo at dere trenger penger til drift. Jeg ligger liksom midt på treet akkurat nå :/ 9 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Den dagen det kommer reklame som a) ikke dekker hele siden og det er lett å trykke feil på og b) ikke er flash-baserte og tar lengre tid å laste inn en hele siden så skal jeg gladelig slå den av. Den dagen det kommer en snekker som ikke lager en eneste lyd, som aldri går i veien, og som ikke roter når han jobber, så skal jeg vurdere å betale han for jobben han gjør. Ellers, så skal han jobbe gratis! 6 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nå deaktiverte jeg adblocken, skal dette være en spøk? Edit: Bildet kom ikke med, prøver igjen Edit2: deaktiverte AdBlocken skulle det jo stå .. Det der var ganske voldsomt ser sånn her ut hos meg 1 Lenke til kommentar
mahcmoud Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Skrudd av AdBlock for domenet. Jeg har for vane å gjøre det dersom eieren av websiden spør pent og forklarer godt. Jeg skjønner jo at det ikke går rundt uten reklame. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har vært flink gutt og sett hver eneste reklame siden jeg begynte å henge her på dengang overklokking.no siden tidlig 2001 Til gjengjeld har jeg fått mange gode tilbud fra nettbutikker som jeg har benyttet meg av. thanks, and you're welcome. 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er jo ikke det. Fakta er at Adblock er et knallbra virkemiddel mot utrolig irriterende popup-reklamer, blinkende, misvisende annonser og annet tull. Reklamebransjen er kynisk, umoralsk og intrusiv og jeg har ingen moralske problemer med aa blokkere reklamer.Det er de irriterende popup-reklamene, og blinkende annonsene som betaler lønna til den siden du bruker. Og svært ofte kan ikke side eier velge hvordan slike reklamer ser ut, men de fr reklamen fra en tilbyder.Og det er ikke din oppgave å bestemme om du vil betale eller ikke, du kan bestemme om du vil bruke siden, eller ikke. Liker du ikke reklamen, drit i å bruk siden. Ler. Rister litt paa hodet IRL. Er det mulig. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå