Gå til innhold

Ny Gaming PC

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en gaming PC men har ikke så veldig mye peiling på dette. Budsjettet er på 8-9k og jeg har funnet meg en Pc som ser interessant ut.

http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10568

Er denne god nok til dagens spill? Tenker spesielt på Battlefield 3.

Kommer denne også til å holde en god stund, mtp spill som kommer ut fremover?

Takker for svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva du definerer som god nok. For eksempel BF3, hvilken grafikk innstilling? Tenker den du linket klarer medium. Ville heller gått for en intel løsning, og om BF3 er veldig sentralt, kanskje vente på de billige kortene i 600 serien, da ihvertfall GTX 680 yter veldig bra på BF3.

Lenke til kommentar

Spørs hva du definerer som god nok. For eksempel BF3, hvilken grafikk innstilling? Tenker den du linket klarer medium. Ville heller gått for en intel løsning, og om BF3 er veldig sentralt, kanskje vente på de billige kortene i 600 serien, da ihvertfall GTX 680 yter veldig bra på BF3.

Hvor mange lapper må jeg opp i hvis jeg vil ha en PC som klarer maks grafikk instilling?

Lenke til kommentar

Skal han bruke såpass mye, så kan han like greit fleske til med en liten SSD til OS, og en av de snurrediskene med et lite minimum av flashminne, for en super cache.

Han kan også se seg om etter 1600 MHZ minne fra Corsair :)

Edit: Fint det bygget der! Savner bare en av de snurrediskene med litt flashminne :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

noe sånt?

Takk for svar! Tror jeg går for denne. Men når jeg skal bestille står det på lagerstatus til skjermkortet "bestillingsvare. Frakt fra kr 99" (Dustin)

Hva betyr dette? At de ikke har det på lager? Ser at så og si ingen nettbutikker har det på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...