Gå til innhold

FA-cup Semifinale: Spurs - Chelsea


Solaar

Anbefalte innlegg

Spurs v Chelsea, avspark klokken 19:00

 

Kampen vises på Viasat Fotball og viaplay.no

 

Siste jeg har lest er at både Terry og Cole er friskmeldt for denne kampen.

 

Vi mangler de sedvanlige pluss at vi nå ikke har en eneste skadefri midtstopper, men jeg regner med at Gallas og King starter. Blir en morsom dag for Torres det, kan jogge fra de.

 

Tidlig i det media kalte formsvikten spilte Spurs bra men vi klarte ikke få med oss noen resultater. Etter kampen mot Norwich kan vi begynne å snakke om en reell formdupp så sesongen vår blir nok effektivt avsluttet på Søndag kveld. Jeg har ihvertfall stålsatt meg.

 

Håper på dette laget fra Spurs selv om jeg tror det har lite å si mot et Chelsea i form:

 

Friedel

 

Walker Gallas King Ekotto

 

Lennon Parker Modric Bale

 

VdV

 

Adebayor

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er riktig, men spiller vi som mot Norwich blir vi nakne og rundspilt.

 

Mot Norwich virket Spurs å spille uten folk som tok tak forran stopperene og med to spisser som ikke var interessert i å gjøre annet enn å vente på stikkere. Så jeg tror nok denne kampen med Adebade og VdV fra start og Parker på midten blir noe helt annet enn Norwich.

Lenke til kommentar

Jeg ombestemmer meg, jeg har trua. Vi vinner 2-1, Terry selvmål på overtid. Det er så kjedelig å være defensivt innstilt, hvorfor skal jeg være det egentlig, har jo vært det i 25 år nå, på tide med litt positiv innstilling. Vi vinner denne, gruser Everton i finalen og kaprer 3 plassen i siste serieomgang. Alt snur på Søndag, dere hørte det her først :w00t:

Lenke til kommentar

Det er riktig, men spiller vi som mot Norwich blir vi nakne og rundspilt.

 

Mot Norwich virket Spurs å spille uten folk som tok tak forran stopperene og med to spisser som ikke var interessert i å gjøre annet enn å vente på stikkere. Så jeg tror nok denne kampen med Adebade og VdV fra start og Parker på midten blir noe helt annet enn Norwich.

 

Mot Norwich manglet vi så og si alt, men viktigst, innsats og vinnertyper.

Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, tror jeg kampen ville ha utartet seg veldig annerledes med Gallas og Parker fra start.

 

Uansett, mest sannsynlig blir Gallas og Nelsen vårt stopperpar mot Chelsea i morgen, blir meget spennende siden en av de har vårt største vinnerskalle, og begge to gir alt når de er på banen.

Hjelper også at Nelsen er større enn halve Chelsea til sammen.

 

Hehe, tror jeg må begynne med samme innstilling som Benbjo, dette biter meg bare i ræva. Jeg ombestemmer meg igjen, Spurs taper 0-5 i morgen.

 

Bestikk Benbjo til å si at vi blir rundjult 5-0, da vinner vi lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...