Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Wolverhampton


I am Gunner

  

10 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Arsenal
    • Wolves
      0


Anbefalte innlegg

post-259581-0-80827200-1334138351_thumb.jpg

 

 

 

 

Arsenal - Wolverhampton

11.04.2012

Kl. 20:45

@ Molineux

Dommer: Neil Swarbrick

Vises på: TV 2 PL HD3

Antatte lag

 

Arsenal: Szczesny - Sagna, Djourou, Santos, Vermaelen - Ramsey, Song, Arteta - Walcott, v Persie, Oxlade-chamberlain

 

Wolves: Hennessey - Berra, Zubar, Ward, Johnson - Hunt, Henry, Jarvis, Milijas - Fletcher, Ebanks-Blake

 

 

 

 

 

Kamp tips: Arsenal - Wolves 3-1

v Persie x2, Walcott

Ebanks Blake

Endret av I am Gunner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kos har karantene og spiller ikke. Mertesacker,Coquelin og Gervinho er alle ute med skade. RvP skal man ikke se bort i fra at hviles.

 

Jeg tipper:

Szczesny

Sagna - Djourou - Vermaelen - Santos

Song - Arteta

Rosicky

Walcott - Chamakh - Ramsey

 

Det blir en vanskelig kamp. Vi har bare hatt 2 dager med hvile og vi sliter alltid borte mot bunnlagene i PL. Hviles RvP og Wenger fortsettat insisterer på å starte Ramsey blir det ekstra tøft.

 

Tips: 1-1

Lenke til kommentar

Kos har karantene og spiller ikke. Mertesacker,Coquelin og Gervinho er alle ute med skade. RvP skal man ikke se bort i fra at hviles.

 

Jeg tipper:

Szczesny

Sagna - Djourou - Vermaelen - Santos

Song - Arteta

Rosicky

Walcott - Chamakh - Ramsey

 

Det blir en vanskelig kamp. Vi har bare hatt 2 dager med hvile og vi sliter alltid borte mot bunnlagene i PL. Hviles RvP og Wenger fortsettat insisterer på å starte Ramsey blir det ekstra tøft.

 

Tips: 1-1

Jeg tror ikke Rvp hviles i denne. Utfra det vi har sett tidligere i sesongen ser det lite sannsynlig ut. Ramsey bør overhodet ikke starte på venstre kant igjen. Håper Wenger tar til vettet på det punktet.

 

Jeg har tro på seier uansett, men det kan bli en vanskelig kamp. Wolves form etter McCarthy ble sparket: V0, U1, T6.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett Ox, men forståeleg at Benayoun får ein ny sjanse frå start i dag. Blir nok litt kjekkare for Santos å vere back då. Mange kjem nok til å rive seg i håret av at Ramsey startar - ikkje eg. Heia Ramsey! Må utnytte sjansen til å få eit lite forsprang til Tottenham mot eit sopass svakt Wolverhampton, sjølv om vi heilt sikkert ikkje kjem til å gjere det lett for oss sjølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...