Emils. Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Kamptråd mot Sogndal. Toppkamp i TL. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Nære med å ta ledelsen. Burde absolutt heve oss etter LSK kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Spent på Selnes i Tippeligaen. Janne må se noe stort når han gir han tillit fra start så tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Positivt at vi satser ung. Mister vi noen sentrale ved sommeren er det greit at flere av våre neste RBK gutter er kampklare og har smakt på nivået. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Går ikke kampen på TV2 Sumo? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Nei. Comoyo/CD har kjøpt rettighetene til TL. Du kan se TL på nett (lovlig) på Dagbladet, Canal Digital (?) eller comoyo.no/fotball Har du telenor internett eller Canal Digital kabel internett (over 12 mbit) får du gratis hos Comoyo.no/fotball for årets sesong. Endret 9. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Men jeg så da Brann kampen på TV2 sumo. Har dette skjedd nå nylig? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Not fair! Den hadde Biffen fortjent å få inn! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Men jeg så da Brann kampen på TV2 sumo. Har dette skjedd nå nylig? Det skal ha vært klart lenge. Jeg registrerte meg før TL sparket i gang. Så det er nytt før årets sesong ihvertfall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Hovedkampen kan vel TV2 fortsatt sende på Sumo? Alle kampene går fortsatt på TV2 Sport. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Åh. Kanskje de får sende hovedkampen. Trodde CD hadde kjøpt alle rettigheten jeg. Nå er jo TV2 sport ink. i TV2 PL også så da er det greit! Skal ikke skrive for høyt her, men tillater meg å si noe ettersom jeg befinner meg langt unna Lerkendal, men er prisene veldig høye på Lerkendal i år ettersom det er "mildt sagt" elendig oppmøte? Endret 9. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Vi stanger veldig nå. Må komme et RBK mål før eller siden! Er det mulig Prica. HVOR er Iversen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Prica, den der SKAL inn!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Heia Sogndal..^^ *myse* ØYH! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Påske, mandag og Sogndal. Bør oppsummere oppmøtet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Come on! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Treng mye mer fart i dette laget... Eller mer kreativitet i form av Iversen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Er redd for at 2. omg blir langt hardere. Vi burde hatt minst 2 mål. Litt kjipt! Man skulle tro vi hadde kommet lenger og at alle TL kamper ble filmet og vist i HD. Er merkbar stor forskjell på HD og SD sendinger. Endret 9. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Nå går det virkelig trått. Stopper helt opp når vi kommer over midten. Lite fart og dårlig presisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå