Urmaker Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) vs. Emirates 8.april klokka 17:00 Dommer: Martin Atkinson Siste seks oppgjør på Emirates: 29/11-11 Carling Cup Arsenal vs. Manchester City 0:1 05/01-11 Premier League Arsenal vs. Manchester City 0:0 24/04-10 Premier League Arsenal vs. Manchester City 0:0 04/04-09 Premier League Arsenal vs. Manchester City 2:0 25/08-07 Premier League Arsenal vs. Manchester City 1:0 17/04-07 Premier League Arsenal vs. Manchester City 3:1 Muliger startoppstillinger: Endret 8. april 2012 av Urmaker 2 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Håper Chambo starter istedenfor Ramsey, sånn det står over. Resultattips: 1-0 to the Arsenal!!! Lenke til kommentar
seimannen1337 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 City tar den lett 3-0 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Sjelden håpet så mye på Arsenal-seier, men har mine tvil. Tipper Balotelli og Silva (gitt at de spiller) vil kose seg mot Gibbs og Koscielny. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Måtte Arsenal spille over evne og knuse de skitne hundene!! Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Sjelden håpet så mye på Arsenal-seier, men har mine tvil. Tipper Balotelli og Silva (gitt at de spiller) vil kose seg mot Gibbs og Koscielny. Hvorfor tror du Kos kommer til å slite mer enn andre, egentlig? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 City tar dette enkelt. Deres fremre 4'er kommer til å herje med Arsenals skjøre forsvar. 1-4 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tror City kan finne finspillet og herje med forsvaret til Arsenal, dessverre. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Norsk Tipping har tro på en jevnspilt kamp: Arsenal - Manchester City H: 2.40 U: 3.15 B: 2.65 Vi er solide på hjemmebane, så denne bør kunne draes i land. Avhenger av en van Persie i form, og ikke minst ingen tabber i forsvaret. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Vanligvis når et lag kommer til Emirates har det et kompakt forsvar som Arsenal prøver å spille seg gjennom. Jeg tror ikke dette blir tilfellet i dag. City kommer til Emirates for å vinne, og de kommer til å ha ballen mye og angripe mye. På grunn av dette tror jeg at Ramsey starter på kanten, dessverre. Wenger ser på han som en bedre defensiv spiller enn Gervinho og Ox, noe han faktisk er, men han tilfører ikke laget den samme gnisten offensivt som disse to. Håper dog Ox eller Gervinho starter så vi får litt sprut på venstrekanten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Starter Ramsey har vi ikke sjans i havet på poeng, dessverre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Håper City tar denne for Chelsea sine sjanser for 4. plassen og for at City - United kampen skal bli ekstra spennende. Hvilke spisser tror dere City begynner med? Balotelli hadde jo en veldig dårlig oppførsel forrige kamp og Dzeko har vært ustabil i det siste. Aguero og/eller Tevez? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Sjelden håpet så mye på Arsenal-seier, men har mine tvil. Tipper Balotelli og Silva (gitt at de spiller) vil kose seg mot Gibbs og Koscielny. Hvorfor tror du Kos kommer til å slite mer enn andre, egentlig? Liker han ikke noe særlig. Uryddig og klønete spiller imo. Men, han jo godt hende jeg tar feil. Er en grunn til at jeg bare er breial på nettet, og ikke har karriere innen fotball Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Skandale at Atkinson får dømme en slik kamp etter hans form å dømme. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hart, Zabaleta, Clichy, Kompany, Lescott, Yaya Toure, Barry, Milner, Nasri, Aguero, Balotelli Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Håper selvfølgelig på City her for å få en minimal luke. Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Vi tar dem 3-2 idag. Kom igjen arsenal! Btw, noen som har link Endret 8. april 2012 av MrPerfect Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Benayoun starter på venstre, i stedet for Ramsey. Interessant. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Arteta, Rosicky, Benayoun, Walcott, Van Persie. Substitutes: Fabianski, Djourou, Santos, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Chamakh. Dette blir spennende!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå