Farner Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei! Hvis dere ikke har sett det allerede, så skal jeg dele århundrets tips: Gå inn på denne linken til Sony's Vaio S serie: http://www.sony.no/product/vn-s-series Klikk på "Konfigurer" på 15 tommer ( Vaio S SE ). Velg en farge, samme hvilken. Oppgrader følgende først: CPU: i7 2640M Grafikkort: Radeon 6630. Så kommer godsaken. Sjekk prisen for å oppgradere til 1TB (2x512GB) SSD. -240 KR Tilsvarende på de andre modellene koster denne oppgraderingen 17000 KR!!! Du sparer altså 17000 kroner, og får en svær SSD disk! Lenke til kommentar
vaskemaskinen Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Funker dette? I så fall er det helt VILT! BTW. hvis du bare vil ha en SSD på 512 GB må du betale 9500 mer! Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Synd det ikke fungerer på 13". Da hadde jeg bestilt med en gang Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Woot! Veldig synd det ikke fungerer på 13" ja! og at det ikke er litt kraftigere gpu, da jeg kjøpte meg en ny laptop like etter sommerferien, som har bedre speccs forutenom skjermen og diskene... Men jeg regner med at dette er en feil hos sony? dersom jeg bestiller denne kan de da brått bestemme seg for at dette ikke går og jeg plutselig må ut med 17 laken til? Endret 29. mars 2012 av dTd Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Woot! Veldig synd det ikke fungerer på 13" ja! og at det ikke er litt kraftigere gpu, da jeg kjøpte meg en ny laptop like etter sommerferien, som har bedre speccs forutenom skjermen og diskene... Men jeg regner med at dette er en feil hos sony? dersom jeg bestiller denne kan de da brått bestemme seg for at dette ikke går og jeg plutselig må ut med 17 laken til? De kan bestemme seg for at det ikke går, og kansellere ordren din. Om-og-hvis-og-men lista til Sony's sider er en mil lang, så det klarer de greit... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ja, det regnet jeg vel nesten med. Men de kan vel ikke kreve at jeg faktisk må betale den ekstra kostnaden det faktisk koster? Greit nok at de kansellerer dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå