Gå til innhold

Tipp TL 2012


Maefteda

Anbefalte innlegg

1. Hvilket lag vinner årets Tippeliga?

 

2. Hvilke lag rykker ned?

 

3. Hvilke lag overrasker?

 

4. Hvilke lag skuffer?

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

 

6. Hvem blir årets spiller?

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

 

Stjeler rett og slett malen Latias lagde til "Tipp PL" for jeg synes det er spennende å se hva folk tror om Tippeligaen. Det er jo såpass tilfeldig og jevnt at man kan bomme totalt på tipsene sine. Har ikke tenkt til å få stengt tråden. Om folk har lyst til å endre tipsene i løpet av sesongen, så står man fritt til å gjøre det, man lurer bare seg selv. Kan jo bli morsomt å diskutere tipsene også.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En om gangen gutter. Får begynne jeg da.

 

1. Hvilket lag vinner årets Tippeliga?

 

Rosenborg

 

2. Hvilke lag rykker ned?

 

Hønefoss og Sogndal. FFK på kvalikk

 

3. Hvilke lag overrasker?

 

Sandnes Ulf og Aalesund

 

4. Hvilke lag skuffer?

 

Lillestrøm og Fredrikstad

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

 

Kim Ojo

 

6. Hvem blir årets spiller?

 

Fegor Ogude

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

 

Borek Dockal, Demar Phillips, Muhamed Keita, Kamal Saaliti, Håvard Nielsen og Thomas Drage

 

Tror Rosenborg tar det denne gangen knepent foran VIF og Molde. Aalesund og Brann kommer også til å være med en stund, men det kommer litt ann på hvor lenge de beholder hendholdsvis Barrantes og Ojo. Tipper sistnevnte blir og dermed tar toppscorer-tittelen som han var nære ved å ta i sist. Fegor Ogude kommer til å fortsette framgangen og bli enda mer dominant, igjen har man spørsmålet om hvor lenge han blir.

 

Når det gjelder gjennombruddene ser jeg at nesten alle på en måte har hatt et gjennombrudd allerede. Tror alle vil ta enda et steg i år likevel. Dockal kommer til å bli viktig og vil servere Prica og Iversen konstant med gode baller. Phillips og Keita har alltid hatt større potensial enn det de har fått ut i kamp, og spiller på spennende lag. Kamal har virkelig begynt å vise seg fram på sine eldre dager, og jeg tror han blir en viktig del når Ulf overrasker. Nielsen og Drage kommer til å ta nok et steg og bli nevnt i veldig små åndedrag i diskusjonen rundt kommende landslagsspillere.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Får vel prøve meg på noe. Er dog ekstremt usikker, da jeg blir overrasket over tippeligaen år etter år.

 

1. Hvilket lag vinner årets Tippeliga?

Molde. Tror Rosenborg skuffer en del.

 

2. Hvilke lag rykker ned?

Hønefoss og Sogndal

 

3. Hvilke lag overrasker?

Sandnes Ulf overrasker. Tror de holder seg komfortabelt over nedrykksstriden.

 

4. Hvilke lag skuffer?

Rosenborg!

 

5. Hvilken spiller blir toppscorer?

Kjedelig valg, tror nok det blir Ojo. Helt åpent, og håper en nykommer kan markere seg her.

 

6. Hvem blir årets spiller?

Austin. Samme som over.

 

7. Hvilke spillere vi få sitt gjennombrudd kommende sesong?

Umulig å tippe. Håper Veton Berisha tar steget opp, slik Valon til dels gjorde i fjor. Håper disse sammen med de Lanlay kan prestere på et høyt nivå i utlandet en gang.

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...