Gå til innhold

Billig Gaming-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg tenker over det så kan GTA kreve litt mer med mods og greier

 

hvis du hår penger til denne?

 

post-227710-0-84391700-1331161326_thumb.png

 

Tja, var ikke så stor forskjell. Tror den prisen der vil funke :)

 

Tusen takk for hjelpen! Er det vanskelig å bygge en sånn PC? Sett noen videoer på YT, men de får det til å virke så lett.

Lenke til kommentar

når jeg tenker over det så kan GTA kreve litt mer med mods og greier

 

hvis du hår penger til denne?

 

post-227710-0-84391700-1331161326_thumb.png

 

Tja, var ikke så stor forskjell. Tror den prisen der vil funke :)

 

Tusen takk for hjelpen! Er det vanskelig å bygge en sånn PC? Sett noen videoer på YT, men de får det til å virke så lett.

 

det er ikke så vanskelig som man skulle tro

 

men det kan være lurt å sette av en dag når man gjør det første gang, bare ta deg god tid og ikke stress med det så skal alt gå fint

 

hvis det er noe du ikke kan finne ut er det bare å spørre her på forumet ;)

 

merk også at en av delene ikke er på lager, men vil mest sannsynlig komme inn innen 5 dager i følge dustin, det er vel egentlig den eneste delen som PCen faktisk vil virke uten, bare at da blir det ikke så mye til spill, for uten den delen er den ikke god nok til spill.

Lenke til kommentar

når jeg tenker over det så kan GTA kreve litt mer med mods og greier

 

hvis du hår penger til denne?

 

post-227710-0-84391700-1331161326_thumb.png

 

Tja, var ikke så stor forskjell. Tror den prisen der vil funke :)

 

Tusen takk for hjelpen! Er det vanskelig å bygge en sånn PC? Sett noen videoer på YT, men de får det til å virke så lett.

 

det er ikke så vanskelig som man skulle tro

 

men det kan være lurt å sette av en dag når man gjør det første gang, bare ta deg god tid og ikke stress med det så skal alt gå fint

 

hvis det er noe du ikke kan finne ut er det bare å spørre her på forumet ;)

 

merk også at en av delene ikke er på lager, men vil mest sannsynlig komme inn innen 5 dager i følge dustin, det er vel egentlig den eneste delen som PCen faktisk vil virke uten, bare at da blir det ikke så mye til spill, for uten den delen er den ikke god nok til spill.

 

Jeg får ikke kjøpt denne med en eneste gang, så de 5 dagene er ikke noe problem. Er det ikke sånn hos dustin, som det er på komplett, at de kan bygge den for deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...