Danniiel Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) White and Blue Hei. Etter 1 userriøs "post" av meg, der jeg skulle bygge meg et kabinett, så ikke ble noe av.. SÅ lager jeg en ny post, der jeg faktisk skal prøve og fullføre det. Dette er noe jeg begynder på så fort jeg får solgt mitt kabinett, er egentli et kabinett eg skal bygge, sjølve datan har jeg. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dette er det jeg har PSU: Ny kommer i posten denne uken ! GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB GDDR5 Ram: Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 4GB CL9 (2stk= 8g) HDD: Husker ikke namn på de CPU: AMD PHENOM II X4 975 BE 3.6GHZ 8MB SOCKET AM3 BOX Hovedkort: ASUS M4A87TD EVO, Socket-AM3 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Her er det jeg vet jeg skal ha til det nye kabinette jeg skal bygge. Hovedkortbrett Så skal jeg ha div vifter Festeplate PSU Og så kommer det mer, men kommer ikke på noe akkurat nå. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Her er noen bilder hvordan jeg har tenkt det. Paint modell først: Også 2 bilder av en litt bedre modell Kommenter HER ! - Danniiel Endret 13. mars 2012 av Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Nå har jeg begynt og tenke på om jeg skal ha meg ein SSD disk og, tror kanskje det kan ver litt lurt, eg har KJØPT ekte windows 7 ultimate, så da vurderer jeg en SSD disk til den, Men så i dette prosjekte så kommer det til og ver en bra kjøling, så jeg skal ha ca 10 vifter.. Og de er jo ikke så billi, Så da må jeg prøve og skaffe meg sponsor til dette prosjektet.. Vet dere om noen sider som kanskje vil sponse? og hvordan skal jeg spør de om sponsording? Kommenter HER ! - Danniiel Endret 6. mars 2012 av Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Nå har jeg måla som jeg tror jeg skal ha på dette kabinettet. På fronten så blir den 65 cm På bakenden så blir den 72 cm Den blir 25 cm bred Og lengda på kabinettet blir på 60 cm. Dette kabinettet blir ganske stort, vet ikke hva jeg skal med så stort kabinett, men jeg vil ha noe som ingen andre har, så da må de bli sann ! Lurer også på og bestille meg Hovedkortbrett ikveld og. Kommenter HER ! - Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 6. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2012 Har nå begynt såvidt på ting som skal vær på kabinettet. Så da pusset jeg ned switch min, den skal jeg da bygge inn på bak siden av kabinettet. Så får jeg kjøpe grunning og hvit lakk, her er iallefall bilde. Kommenter HER ! - Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Idag så har jeg vert på en fabrikk som heter Rufo. For og finne ut pris på plater som jeg skal bruke til kabinett, så måtte jeg si måla på de jeg ville ha, og da sa de att de skulle vurdere og sponse meg med de platene !:o Så jeg regner med og få høre ifra de om noen dager. Kommenter HER ! - Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Ehehehhe, blir mange "små" oppdateringer.. Men har en liten endring på kabinettet, hva synst dere om dette ?! Kommenter HER ! - Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 cptCory spurte meg om jeg kunne ta noe bilder av det som skal inne "kassa" og de er jo klart jeg kan ! Her er 2 bilder, ganske rotete i mitt kabinett, men grunnen er for att min strømforsyning døde for noen dager siden, og så fikk jeg lånt en med en kompis helt til jeg får kjøpt meg ny, og ny er bestilt og håper på den kommer i denne uken eller begynnelsen på neste.. Også er det min viftestyring, ikke akkurat den som er på skissene av kabinette.. men den får funke. Kommenter HER ! - Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Har funne noe tøft på ett prosjekt her inne, som jeg også har lyst og prøve på, noen som har lyst og fortelle meg hva jeg trenger for og gjør sann dette funker? Kommenter HER ! - Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Da blir det kanskje noen endringer, de platene Rufo har går ikke and og male/lakke.. Pluss att de var ikke bare og bare og skru og sann i dei.. Så Rufo ville att jeg skulle gi de skisser og mål på hvordan jeg ville ha det så skulle de bygge det til meg. Kommenter HER ! - Danniiel Endret 13. mars 2012 av Danniiel Lenke til kommentar
Danniiel Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Idag fikk jeg en pakke fra komplett ! Her er noen bilder fra den pakken Kommenter HER -Danniiel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå