Joachim_F Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Blir det britene som får smake kniven i neste spill? Les hele saken Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Ingen bombe at det kom til å bli den amerikanske revolusjon i en av spillene, men likevel er det litt synd om Paris eller London ikke blir med. Mest på grunn av at alle spillene har hittil inneholdt større byer med mangfoldige momumenter, kjente byggverk og tett befolkede strøk med trange kår. USA, på den her tiden, har vel ikke så mye av det. Men jeg ser ikke bort i fra at den franske revolusjon eller hovedsete til det britiske imperiet kan ha sin plass i Assassin's Creed 3. Endret 1. mars 2012 av Colossus 3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hadde egentlig ikke tenkt over om amerikansk revolusjon hadde vært kult, men nå innser at dette virkelig er noe jeg kan like! Lenke til kommentar
hemmeligforum Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Skeptisk, meget skeptisk. Tror dette spillet vil bli en katastrofe i samtlige land bortsett fra USA. Sånn helt ærlig, dette her virker jo ikke litt gøy engang. Orker ikke enda et spill om den uengasjerende revolusjonen i USA, spesielt med tanke på tidsperioden. Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Øks, pil og bue, pistol? Me gusta 1 Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Kanskje, men London hadde vært mer iintressant. Håper at de forbedrer snikemekanikken i spillet, og høyner vansklighetgraden. Til nå har jeg ikke akkurat følt meg som en profisjonell snikmorder... Lenke til kommentar
Burim112233 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Forhåpentlig blir det ikke for likt red dead redemption, selv om det er et bra spill.... må si at jeg håpet sterkt på den franske revelusjonen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Paris hadde vore eit betre val, men dei skal vel pumpe ut nokre semisequels til AC3 òg (lik Brotherhood og Revelations). Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Detta likte jeg. Neste gang vil jeg gjerne være Ninja i Japan! 1 Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Etter min mening hadde Victoria-tidens London vært å foretrekke. En Charles Dickens inspirert by med kjendiser som Jack The Ripper og Dr. Watson/MR. Hyde hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 George Washington som slem tempelridder ville vært noe. Lurer på om vi ikke får se en omveltning i områdene man kan utforske siden byene i Nord-Amerika ikke var særlig imponerende på den tiden. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Det har vel nesten lagt litt i kortene dersom vi tenker over det. AC spillene følger jo forfedrene til Desmond Miles, ikke sant? Slik jeg har forstått det, er han amerikansk. Man skulle vel da tro at noen av forfedrene hans også var amerikanske ? I og med at Ezio er italiener er det (i allefall etter mitt synspunkt) logisk at etterkommerene hans immigrerer til USA (selv om emigreringen til USA i hovedsak fant sted ETTER revolusjonen). Nå sier ikke jeg at USA er den ideelle plassen for neste AC å finne sted, men dersom den skal følge Desmonds slektskap, synest jeg det er den mest naturlige plassen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 det her var det jeg så for meg, den amerikanske revolusjonen er perfekt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Synes dette høres helt perfekt ut! En skal se at en går videre fremover i tiden også, plutselig er Assasin's Creed i vår tid...hadde vært en gøy fremgang i serien. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Synes dette høres helt perfekt ut! En skal se at en går videre fremover i tiden også, plutselig er Assasin's Creed i vår tid...hadde vært en gøy fremgang i serien. enig der du, de første spillene var alt for like. litt innovasjon har ingen vondt av. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 ... Om ein ser vekk i frå at dei delane som går føre seg i "notid" er dei desidert verste delane av AC-spela, og stort sett berre har som rolle å forsinke og underminere dei gode delane. Den tåpelege tvangstanken om at AC-universet må ha røter i det kontemporære og ein "forklaring" på kvifor du spring rundt i historiske miljø, er òg den framste årsaken til at manuset er så håplaust. Ventar med gru på det uunngåelege "notids-spelet" i serien. 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 ... Om ein ser vekk i frå at dei delane som går føre seg i "notid" er dei desidert verste delane av AC-spela, og stort sett berre har som rolle å forsinke og underminere dei gode delane. Den tåpelege tvangstanken om at AC-universet må ha røter i det kontemporære og ein "forklaring" på kvifor du spring rundt i historiske miljø, er òg den framste årsaken til at manuset er så håplaust. Ventar med gru på det uunngåelege "notids-spelet" i serien. Og andre gleder seg.... Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Nå er det bekreftet av Ubisoft. Et bilde av coveret ble nettopp lagt ut på Assassin's Creed-siden på Facebook. Endret 1. mars 2012 av Kaku 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Den amerikanske revolusjon, med potensiale for svippturer innom England og/eller Frankrike. Dette er en tidsperiode jeg kan bli glad i. Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 har problemer med å se for meg hvilke byer som kan brukes. Det fantes vel ikke akkurat massive byer med høye hustak og liknende i Amerika på slutten av 1700-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå