TiT4N Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det hadde vært gøy å spille sammen med noen for å teste co-op funksjonen til Diablo 3. Jeg leter i allefall etter noen å spille med, siden ingen av de jeg kjenner har fått betanøkler enda. Så er du interessert i prøve ut co-op som jeg er, så send meg en pm for å avtale nærmere eller legg igjen et svar i tråden. Lenke til kommentar
espen1991 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Det hadde vært gøy å spille sammen med noen for å teste co-op funksjonen til Diablo 3. Jeg leter i allefall etter noen å spille med, siden ingen av de jeg kjenner har fått betanøkler enda. Så er du interessert i prøve ut co-op som jeg er, så send meg en pm for å avtale nærmere eller legg igjen et svar i tråden. hadde med glede spilt med deg, MEN har ikke beta... fml Lenke til kommentar
TiT4N Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Det hadde vært gøy å spille sammen med noen for å teste co-op funksjonen til Diablo 3. Jeg leter i allefall etter noen å spille med, siden ingen av de jeg kjenner har fått betanøkler enda. Så er du interessert i prøve ut co-op som jeg er, så send meg en pm for å avtale nærmere eller legg igjen et svar i tråden. hadde med glede spilt med deg, MEN har ikke beta... fml Heh, kunne sikkert fått til noe når spillet kommet ut Kan hende at de annonserer det på CeBit i Tyskland denne uka, håper det. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Legg meg til, så kan vi sikkert få kjørt noen runs latX#2751 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg er med. TCi#2738 Er alltid tilgjengelig på Skype om noen vil kontakte meg der. Eholten er mitt brukernavn. Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg er også gjerne med på et par betaruns =)Gjerne nå til helgen Gamertag: krissroed#2507 Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Hm. Finner ikke dere andre fra Gamer.no når jeg prøver å adde battletag Lenke til kommentar
TiT4N Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Si gjerne i fra på forhånd eller legg ved en melding når dere adder meg i betaen, men min battletag er TiTAN#2927 Jeg er også gjerne med på et par betaruns =)Gjerne nå til helgen Gamertag: krissroed#2507 Blir med jeg og Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Dere får sende meg en PM eller ta kontakt via Skype når det skjer noe. TiT4N, du har jeg der. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Feh#1783 Spiller ikke så ofte, men en gang iblant Lenke til kommentar
thomas777 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Gammel tråd spiller du diablo enda sulphuras? Det er seriøst drittkjipt må vente til expansion før det blir brukbart. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 expansion blir noe dritt, timene jeg har brukt på gearet jeg har nå blir jo totalt bortkastet... hehe arotished#2886 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Gammel tråd spiller du diablo enda sulphuras? Det er seriøst drittkjipt må vente til expansion før det blir brukbart. Haha vet! Ja jeg gamer litt enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå