The Crusher Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Her kan du kommentere prosjektet 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 liker prosjektet - men ikke den grelle fargen, men regner med at det er bare bildet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Er bare bildet ja. Ble så forferdelig dårlig å redigere fargen. Om noen tar seg friheten til å lage et bedre bilde til meg, versågod Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Illustrerer greit hvordan det blir hvis en myser litt ^^ Spennende prosjekt. Du skal ikke prøve deg på vannkjøling da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Har vurdert vannkjøling ja, men blir ikke med det første. Lommeboka sier nei til det meste for tiden Men får vel se til sommeren. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Kan jeg friste med at det kommer en update imorgen? Har to hentelapper forran meg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Rekker ikke å poste den nå, så får bli imorgen om jeg får tid.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 En update er lagt ut. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det heter ikke cuted. Det heter cut. Du kan bruke håndsag på akrylen. Mye enklere enn elektriske verktøy, da de ofte generer for mye varme. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 sånn, da har jeg endra leifen. Brukte stikksag nå forrige gang. har vel ei baufil liggendes, så den vil kankje funke? Men hvordan skal du klare å kutte buene i kantene med en baufil? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Bruk vanlig håndsag. Kjøp en nye en på clas. Tror det koster 69 kroner for cotech. På hjørnene så kutter du til omtrentlig med sag og tar finpussen med fil/rasp. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Bør vel finne en sag med finest tagger. Har hørt at det er det man bør bruke når man kutter plexi. Metallblad f.eks. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 kjempekult prosjekt man burde kanskje jobbe litt på engelsken? *tip: skjermkort er graphicscard på engelsk Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Takk Ja, burde egentlig jobbe litt mere med den. Er ikke helt våken nå, så får vel gå over en tur til Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 *tip: skjermkort er graphicscard på engelsk I motsetning til norsk, er det orddeling i det engelske språk. Det korrekte er "graphics card". Jeg er dog enig i hovedpoenget med innlegget. Tips #2: Bruk en form for stavekontroll når du skriver. Skriv f.eks i Open Office eller Word, eller bruk Google Chromes innebygde stavekontroll. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 kjempekult prosjekt man burde kanskje jobbe litt på engelsken? *tip: skjermkort er graphicscard på engelsk graphichcard* Man sier jo ikke grafikkskort. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Kan huske på det til neste update. Takk for tips Kan nevne at jeg venter på noen svar på noen eposter jeg har sendt. Endret 12. mars 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Tips til sleeving: Ser du bruker sleeve og én stor krympestrømpe før kontakten. Hvis du bruker en liten krympestrømpe på hver kabel, og så en stor rundt alle tre, så slipper du det gule/røde/svarte på bildet her. EDIT: Feil med link til bilde. Endret 12. mars 2012 av konduktans Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 kjempekult prosjekt man burde kanskje jobbe litt på engelsken? *tip: skjermkort er graphicscard på engelsk graphichcard* Man sier jo ikke grafikkskort. mulig det er slik, men til og med på Wikipeida (engelske versjonen) står det graphics card Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) I owned you all https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1418299&view=findpost&p=19045478 Endret 12. mars 2012 av konduktans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå